Ostatteko vaatteita marketeista?
Lähinnä olen kiinnostunut siis naisten ja miesten ostotottumuksista.
Itse ostin juuri kivan tikkitakin Citymarketin omalta merkiltä mywearilta. Hinta 59€ kun vastaavista merkkitakeista saa maksaa noin 200€. mywearilta olen ostanut myös kivoja neuleita, jotka ovat pitkäikäisiä. Prisman puolella suosikkejani ovat ehdottomasti Housen farkut, hinta n. 12,90-20€. Mahtava istuvuus ja kestävyys.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En enää vuosiin.
Tai siis ostinpahan, Stokkalta nahkakäsineitä, niitä on tosi vaikea löytää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Käyttövaatetta ostan. Tosin nyt kun lähin cittari on päättänyt poistaa ulkoiluvaatteet valikoimasta ja muutenkin vaatteet sekä kengät on pelkkää halvinta ja huonolaatusta mywear kiinapaskaa vien rahani muualle. Onneksi vähän kauempana sijaitsevat cittari+Prisma myyvät ulkoiluvaatteita sekä muita merkkejä. Tokmannilta tulee myös haettua edullisesti käyttövaatetta.
Eiköhän nuo kaikki tehdä nykyään jossain Kiinassa. Ostin pari vuotta sitten McKinleyn toppatakin Intersportista. Sen vetoketju rupesi temppuilemaan hyvin nopeasti.
En näe eroa työn jäljessä tuon McKinleyn ja eilen Cittarista ostamani tikkitakin välillä. Jälkimmäisessä tuntuu olevan toimiva vetskari :)
Ostaisin mutta markettien koot alkaa yleensä 36 ja minun kokoni on 32- 34.
En juuri osta. On mulla jotain yksittäisiä vaatekappaleita, jotka on ostettu esim. Prismasta, mutta harvemmin. Katsoin kyllä paikallisen S-marketin vaatevalikoimaa, että ihan kivannäköisiä vaatteita siellä myydään, mutta mä ainakin yritän ostaa laadukkaita vaatteita itselleni. Osan ostan käytettynä.