Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Takaapäin panemisen kiihottavuus on vaan liikaa kestettäväksi!

Vierailija
25.08.2022 |

Normaaliseksi lähetyssaarnaajassa onnistuu hyvin ja saan pidäteltyä orgasmia minuuttikaupalla ennen laukeamistani. Myös naiseni ehtii usein saada. Mutta jos hön haluaakin takaapäin ja nostaa pyöreän ja upean peppunsa siihen eteeni pantavaksi ja laitan käteni lantiolle, ei tarvita kuin sisäänvienti ja muutama työntö kun lasti jo lentää pesään. En vaan pysty kestämään sitä upeaa visuaalista ja fyysistä tunnetta laukeamatta. Mikä avuksi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita silmät kiinni?

Vierailija
2/30 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea käsittää, tuota: 'visuaalista' puolta kun takaapäin sekstaa? Eihän se ole mitään sellaista. (heterona voisin kuvitella, jonkun homoparin harrastaessa niin, mutra ei se silloinkaan ole mitään (seksuaalisen vaikuttavaa) 'visuaalista, minusta).

Ainoa mikä voisi tuoda tuossa, mainitsemassa asennossa, sitä 'visuaalista nautintoa' voisi olla peilien käyttö. Joko sängyn sivuilla tai päädyssä? Näin sen itse kuvittelisin. Toki kannattaa itse kokeilla myös!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma kuin AP:lla. Tekisi mieli antaa kunnolla takaapäin, mutta jotenkin se tuntuu ja kiihottaa liikaa.

Vierailija
4/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisen hyvä genitaalien yhteensopivuus, siis!

Tällä palstalla harvoin kuultua ;)

Vierailija
5/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä! Toisten kanssa takaapäin on aivan mahtavaa, toisten kanssa ei tunnu oikeastaan miltään. 

Vierailija
6/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita silmät kiinni?

:D

Ystävän neuvo.

Vierailija
7/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri. Silmät kiinni, ja ajattele vaikka Iivo Niskasen olympiahiihtoa, tai pieniä sammakoita.

Vierailija
8/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:lla. Mä oon sanonu vaimolle suoraan että toi on sellainen asento jota mä en vaan kestä laukeematta. Hän siis tietää hyvin mitä on tulossa jos hän ehdottaa takaapäin. Ja se on ihan fine kummallekin. joskus hän ei halua pitkää jyystöä ja asennon vaihtaminen tohon on merkki, että nyt ei oo tarvis pidätellä.

Vierailija
9/30 |
26.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano, että liikaa kestettäväksi,mutta tosi

mahtava vire siinä tulee.

Vaimoni antoi useinkn takaa päin seisten ja

nojaten kirjoituspöytään. Siinä saa hyvän

erektion, jos on vaikka häiriöitä saada kunnolla

erektio muutoin.

Vierailija
10/30 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PikapanoMies kirjoitti:

Vaikea käsittää, tuota: 'visuaalista' puolta kun takaapäin sekstaa? Eihän se ole mitään sellaista. (heterona voisin kuvitella, jonkun homoparin harrastaessa niin, mutra ei se silloinkaan ole mitään (seksuaalisen vaikuttavaa) 'visuaalista, minusta).

Ainoa mikä voisi tuoda tuossa, mainitsemassa asennossa, sitä 'visuaalista nautintoa' voisi olla peilien käyttö. Joko sängyn sivuilla tai päädyssä? Näin sen itse kuvittelisin. Toki kannattaa itse kokeilla myös!

Näin naisen näkökulmasta pidän peilien käyttöä hyvänä ideana. Takaa päin asennossa jää muuten naisen visuaalinen nautinto olemattomaksi.

Vierailija
11/30 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin tulee vaimo muutamaan minuuttiin,itse tulen mielellään lähärissä.

Takaapäin tuntuu pillu paljon paremmalta kylläkin,ja saan runtattua kunnolla.

Vierailija
12/30 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama, ei vaan kestä niin ei kestä. Tuntuma aivan mahtava tuossa asennossa, ottaa koko kulliin koko vedon matkalla Ja siitä kun haluaisi niin paukuttaa. Vaimolla on lisäksi upea treenattu kookas peppu, mikä kiihottaa lisää. Mutta ei todellakaan aihetta valittaa, ihanaa on ja jos kestoa haluaa niin pitää vaihtaa asentoa.

M45

Vierailija
13/30 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyeksi jää ensiveto, mutta uusintakierroksilla kelpaa takoa pidempään. Taiteiden yössä tuli viiden tunnin aikana vedettyä alle kolmikymppistä blondia neljä kertaa ja niistä vain avauskierros jäi alle vartin nykäisyksi. Jokaisella kerralla orkut tuli takaapäin lykkiessä. Takapano on parasta molemmille siinä vaiheessa kun itsehillintä riittää vuorottelemaan syviä ja hitaita työntöjä ja rajumpaa naiskentelua.

Vierailija
14/30 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä asialla on jotain tekoa myös biologian kanssa. Ihminen kun on ainoa eläin, joka vaihtelee seksiasentoja miljoonaan eri solmuun. Pääasiallisesti muut nisäkkäät astuu tammansa takaapäin, selän päälle nousemalla. Oli se sitten koira tai kaakki.

Ehkä siten, myös ihmisten genitaalit on rakennettu jotenkin samalla tavoin. Paras asento on se mitä kaikki muutkin eläimet käyttää. Onhan kohdun suukin lähetys-saarnaaja-asennossa ylhäällä, eli vähän epäloogisessa paikassa. Mutta taas takaapäin vetäessä se onkin alhaalla, eli tarkoittaa, että sopat käytännöllisesti katsoen lilluu siinä kohdunsuun "reijän" päällä heti sen jälkeen kun sopat toosaan on lentänyt.

Samalla miehellä saattaa olla jokin alitajuinen ohjelmointi geeneissä, että näin se asia on tehty jo satatuhatta vuotta, kaikkein luonnollisinta ja oikein.

Missään muuallakaan luonnossa mistään visuaalisuuksista sun muista tunteiluista välitetä mitään. Roinat torveen ja sitten seuraavaan torveen. Luonnostaan kaikkein optimaalisimmalla tavalla.

Vierailija
15/30 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PikapanoMies kirjoitti:

Näin naisen näkökulmasta pidän peilien käyttöä hyvänä ideana. Takaa päin asennossa jää muuten naisen visuaalinen nautinto olemattomaksi.[/

Tosi mukava kuulla, että naisena tykkäät

peileistä. Minä miehenä olen aina peileistä

pitänyt . Seki on ihan mahtavaa, kun on

peilit. Olispa minulla sinunlaisesi

Vierailija
16/30 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin tulee melkein kaikille aisteille enemmän ärsykkeitä. Jo mainittujen visuaalisten seikkojen ja tuntuman lisäksi pillun kiihottavat aromit tulevat nenään ja myös panemisen litinät kuuluvat paremmin.

Vierailija
17/30 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä! Toisten kanssa takaapäin on aivan mahtavaa, toisten kanssa ei tunnu oikeastaan miltään. 

Jos pituuseroa on vain vähän, ei takaapäin paneminen välttämättä onnistu, varsinkaan jos nainen on vähemmän notkeaa sorttia. Pillu jää ikäänkuin liian ylös ja joutuu panemaan ylöspäin, jolloin se tosiaan ei tunnu oikein miltään. Näin kävi erään FWB-naisen kanssa, joka oli minua viitisen senttiä lyhyempi. Oli pettymys, sillä naisella oli upea, iso ja leveä takapuoli.

Vierailija
18/30 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan miesten mielestä.

Vierailija
19/30 |
27.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo haluaa takaapäin. Eikä siinä mitään, mulle sopii siinä missä muutkin. Pystyn jopa pidättelemään, olisko osa sitäkin ettei se nyt ole just mun suokkariasento? Pano on molemmin puolin tyydyttävä, mutta mun kannalta orkku tulee jotenkin ryöpsähtämällä. Se vaan lentää ja siinä se oli. Kun taas monessa muussa asennossa orkku kestää jollain ihmeen tavalla pidempään.

Vierailija
20/30 |
28.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Takaapäin pano on hieman urheilullisempi asento, joten siinä menee huomio muuhun fyysiseen olemiseen, ja siksi orkku on huonompi kuin lähärissä tai kun muija ratsastaa.