Miten isketään ujo mies?
Kommentit (47)
Ujolta näyttävä voi olla oikeasti a-seksuaali eli seksuaaliton hengilö. Semmoiseen ei minkään ihmis- eikä eläinlajin iskuvoima tenhoa
Tule kysymään kahville. Siis jos olet töissä. Voi pitää taukoa yhdessä jos on vähääkään kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
Ota riski ja laita viesti , Miehetkin tykkää kun aloite tulee välillä toiselta puolelta
Tykkäähän ne, mutta toi viesti-idea on musta aika outo ja ehkä jopa arveluttava kun kyse on työkaverista. En mä ainakaan haluais että työkaverit alkais yhtäkkiä iskemään viesteillä ja jos toinen kokee sen ahdisteluksi, niin siitä voi tulla seuraamuksia. Ite oon kyllä pyytänyt miehiä ulos, mutta niitten kaikkien kanssa on jo silloin tullut juteltua enemmänkin ja siinäkin jo huomaa onko toisella ehkä jotain kiinnostusta vai eikö ole. Toki joku voi olla vaan ystävällinenkin, vaikka kaikki on aina kyllä lähteneet kun vaan pyytää. Helpompaakin sen puolesta ettei se tapaaminen oo niin alleviivatusti mikään treffi, vaan voi molemmat tunnustella missä mennään.
Ei tainnut käydä ilmi ovatko puheväleissä. Jos ei oo, niin se ois tietenkin eka askel, että menee juttelemaan jostain. Sitten kun on juttututtu, voikin paljon helpommin heittää ikään kuin ohimennen että niin joo, ois se ja tää tapahtuma, kiinnostaisko sua lähtee seuraksi. Tai kysellä ylipäätään ennakolta mistä toinen pitää, mitä harrastaa. Siinähän voi jo löytyä yhteisiä kiinnostuksenkohteita ja homma kulkee eteenpäin kuin itsestään. Damagecontrol, sitä tässä tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehet isketään kertomalla kohteliaisuuksia.
"Sä oot tosi hyvä tekemään x asiaa, sulta sujuu tosi hyvin tää x juttu, sulla on kivat hiukset" jne.
Keskiverto mies saa niin vähän kohteliaisuuksia elämässään että on suunnilleen valmis menemään naimisiin kun kerrot että sen autossa on hienot vanteet.
Tämähän se. Ei tarvitse alkaa valehtelemaan tai liioittelemaan vaan joku yksinkertainen 'vaikutat kiinnostavalta ja haluaisin tutustua sinuun enemmän' tai vastaava toimii vallan hyvin. Minulle eräs sanoi 10 vuotta sitten, että kanssani on mukava olla ja muistelen tuota hetkeä vieläkin suurella haikeudella ja lämmöllä.
Anna sille xl kondomi käteen ja sano sille: mä uskon että sulla on iso vehje ja mä toivoisin että mä saisin rullata tän kumin siihen josko sä tuikkaisit sen sit mun sisään?
Pesismaila tai metrinen halko toimii hyvin.
Ei vihhu miten nolo vinkki, tulee mieleen yks ketosen ja myllyrinteen sketsi: