Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mua ärsyttää kun jotkut saa töitä ihan tuosta noin vaan

Vierailija
26.10.2006 |

ja ihan älyttömällä palkalla. työkokemusta alalta on nolla, mutta palkka on 700 euroa kuussa enemmän kun mulla hyvänä kuukautena. että osaa joillakin ihmisillä olla ilmiömäinen säkä. unelmatyöpaikka vitsin seurauksena. juups. ja mä en saa uutta työpaikkaa vaikka päälläni seisoisin, unelmatyöpaikasta nyt puhumattakaan. ärsyttävää.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräänä huhtikuisena päivänä tätä vuotta sain soiton, minua pyydettiin töihin paikasta jonne olin aikonut viimeisenä oljenkortena laittaa kahdeksannen työpaikkahakemuksen.

Ja tarkoitan että minulla on yleensä huono tuuri ihan kaikessa mutta tuo oli maailman kahdeksas ihme.

Kyllä se onni sinuakin kohtaa, varmasti tulet saamaan vielä sellaisen työn jota olet aina halunnut.

Vierailija
2/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan näitä itsekkäitä idiootteja. Itselläni on sellainen tilanne että olen etsinyt kauan töitä eikä ole tärpännyt mutta samalla suosittelen samoja työpaikkavaihtoehtoja ystävilleni. Jos joku saa ensimmäisellä yrittämällä olen vain iloinen hänen puolestaan.

Miksi olen vihainen jos toinen saa työn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä takana on usein opiskelua, kokemusta, sinnikästä hakemista, kontaktiverkostojen rakentamista... Lisäksi työpaikan saantia helpottaa huomattavasti, jos on persoonaltaan työtehtävään sopiva. Ja jos on itseluottamusta.

Älä säälittele itseäsi ja kadehdi muita, se ei ainakaan tee hyvää vaikutusta keneenkään.

Vierailija
4/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työhakemuksia mä oon viimeisen vuoden aikana varmaan jotain vähintään kolmekymmentä. viime aikoina ei oo päässy edes haastatteluihin, joten eipä voi työpaikkaakaan saada. mä siis lähtisin heti jos saisin minkä tahansa työpaikan, mutta kun ei. yhteen mulla oli tosi hyvät mahikset, mutta kun yks toinen pystyi aloittamaan kaks päivää ennen mua, niin sehän sai sitten paikan. mä oon lähestulkoon luovuttanut, on tosi masentavaa käydä haastattelussa haastattelun jälkeen ja aina saada kieltävä vastaus, aina on joku mua parempi. ei paljoa lohduta että on ollu kahden / kolmen parhaimman joukossa, kun joku toinen on kuitenkin sen paikan saanu. -ap

Vierailija
5/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääsi. ei kokemusta, ei opiskelua, ei sinnikästä hakemista. enkä säälittele itseäni, mulla sentään _on_ työpaikka, molella ei ole. enkä myöskään kadehdi, mua vaan ärsyttää. -ap

pisamanenä:

Kyllä takana on usein opiskelua, kokemusta, sinnikästä hakemista, kontaktiverkostojen rakentamista... Lisäksi työpaikan saantia helpottaa huomattavasti, jos on persoonaltaan työtehtävään sopiva. Ja jos on itseluottamusta.

Älä säälittele itseäsi ja kadehdi muita, se ei ainakaan tee hyvää vaikutusta keneenkään.

Vierailija
6/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on huono onni ja toivot siksi muillekin yhtä huonoa onnea se kertoo paljon sinun luonteestasi...

Vierailija
7/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älyttömän hyvä säkä että ne saa töitäkin ihan ilman minkäänlaista kokemusta sun muuta. hyvähän se on sille että saa tehdä töitä mistä tykkää, mutta tarviiko sillä kuitenkaan leveillä? -ap

Vierailija:

Jos sinulla on huono onni ja toivot siksi muillekin yhtä huonoa onnea se kertoo paljon sinun luonteestasi...

Vierailija
8/8 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä että ensimmäinen viestisi alkoi " Mua niin ärsyttää kun jotkut saavat töitä tosta vaan..."

Jos sinua ärsyttää toisen ihmisen hyvä onni niin eikö se tarkoita että toivoisit ettei se olisi joillekin niin helppoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan