Pikaiset ultrakuulumiset!
Eli lapsettomuuspolilla kävin ultrassa kun on siis torvet tukossa ja luomuraskaus. Oman arvion mukaan raskausviikkoja ehkä 5+. Raskaus näkyi kohdussa (!!!!!!!!), mutta sykettä ei näkynyt. Eli piinaa ja odottelua jatkuu! Mutta ainakin toinen torvi sitten on näköjään auennut :) Seuraava ultra sitten vasta rv 7.
Kommentit (4)
Tosi hienoa että alkio on oikeassa paikassa! Minähän se sua pelottelin tuolla aiemmin riskeistä.. tosi hienoa että tilanne on tämä eikä se toinen!
Kyllä se sykekin sieltä parin viikon päästä löytyy. Mulla ei näkynyt vielä 6+3 mutta 7+2 sitten näkyi! Tiedän muuten vain yhden palstalaisen meidän lisäksi kenellä on käynyt näin laparoskopialla todetun kiinniolon jälkeen. Se toinen kiinniolotestihän saattaa jo alunperin antaa väärän tuloksen. Tässä tilanteessa taas johdin on mitä todennäköisemmin vähän auennut.
Onnea vielä!
Mä oon vierestä seurannut sun tilannetta, ja nyt uskallan jo onnitellakin! Mulla ei kans 6+2 näkynyt vielä sykettä, mutta 7+0 oli jo ihan selkeä. Joten eiköhän se sieltä löydy! aika ihanaa, että putket voi noin aueta, vaikka varmasti tilanne tuntuu oudolle. Toivotaan, että mullakin tän ekan raskauden jälkeen rupeis vaikka oma hormonitoiminta pelittämään niin, että saatais seuraavaa jo vähän nopeemmin valmisteille...
vauvakuumeinen Osse rv 38+5
ps. Saa nähdä miten vauvakuumeen käy parin viikon päästä... :)
Uskomattomia uutisia!! Mutta niin se on, ihmeitä tapahtuu! : )
Ehkä jonain päivänä meidänkin kohdalle...
Anemos & ICSI-tyttö 07/05
Siellähän hyviä uutisia...hienoa, että torvi/torvet auenneet :) Niin se raskaus teki ihmeitä! Nyt vaan pidetään peukkuja, että sykekin pongataan parin viikon päästä!! Odottavan aika on pitkä...mutta toivotaan että se palkitaan! Onko ollu raskausoireita?
Mulla endo alkanu riehua entiseen malliin. Kipuja ei oo, mut tiputtelee puolet kierrosta. Arhg...tää on tosi ärsyttävää. Mul on klinikalle aika ens torstaina, ni katsovat endon tilanteen. Tiedä vaikka kokeiltaisi Pas:a ennen joulua. Kaksi pakkasukkoa/akkaa odottelee lämpimään pääsyä. Toki eihän se todellakaan varmaa ole, että selviävät sulatuksesta mut toivotaan et selviäisivät. Sitä vaan itsekseen miettii et jos molemmat olisivat siirtokelpoisia, niin uskaltaisko siirtää molemmat?! Kaksosissa ois kuitenki pikkasen enemmän haastetta :) Mut toisaalta toinen voi taas tukea toisen kiinnittymistä. Niinhän siinä kävi esikoistakin tehdessä...kaksi siirrettiin, mut toinen vain kiinnittyi. Toki kuunnellaan lääkärin mielipide. Oon valmis kahden siirtoon, jos lääkäri sitä ehdottaa. Kato nyt kun ajattelen jo asioita tosi pitkälle...:) On niiiiiiiiiiin kova vauvakuume...
Mukavaa viikonloppua sinne!
Hansuliini :)