Olen ruvennut näkemään todentuntuisia unia, pomppaan yöllä sängyssä ylös kun luulen että lattia on täynnä käärmeitä.. Miksi tuollaisia unia?!
Ei ole ikinä ennen ollut tuollaisia unia, nyt nukahtamisesta suunnilleen 1-2 päästä pomppaan ylös kun näen todentuntuista unta esim. että käärmeitä on lattialla. Pomppasin ylös istumaan ja vähän aikaa mietin että mitähän nyt, mutta tajuan sen kyllä kohta ettei ole oikeasti mitään, se oli vaan unta. Viimeyönä oli taas hämähäkkejä ja seittejä pitkin huonetta ja kattoa ja kun pomppasin ylös tuntui hetken kun niitä seittejä olisi naamallakin..
Miksi tuollaista?? Ei ole ennen ollut, mikä päästä on nyt hajonnut??
Miksi nyt on alkanut tulemaan tuollaisia unia?
Kommentit (3)
Just parhaita. Siis kauhu-unet. Sitt herää ihan hikisenä ja säikähtäneenä
No mitä ne käärmeet ja hämähäkin sulle symboloi? Lähtisin miettimään sitä kautta.
Myrkyllisiä otuksia voi olla molemmat. Onko sulla jotain "käärmeitä" eli myrkyllisiä ihmissuhteita elämässäsi?
Itselläni orastava alkoholismi oireili käärmeunien myötä. Loppuivat kun olin oikeasti raitistunut.
Voit vaikka kokeilla meditoida itsesi siihen käärmetilaan ja kysyä heiltä, mikä viesti heillä on, jonka haluavat sinulle antaa.
Itse näen käärmeitä joka paikassa koska a) minulla on paha käärmekammo b) jos olen nähnyt jossakin elokuvassa tai luontodokkarissa käärmeitä niin uniinhan ne tunkevat välillä.