Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En keksi, mitään missä olisin hyvä

Vierailija
24.08.2022 |

En ole hyvä puhumaan, puhun epäselvästi, huonot sosiaaliset taidot, en uskalla puhua puhelimessa kellekkään, en ole hyvä ammatissani johon opiskelin, koulussa olin huono (arvosanat oli aina 6 tai 7, pari kasia oli), en ole ollut ikinä hyvä missään harrastuksessa, en ole hyvä edes sängyssä, en ole älykäs (äo 90-95), olen kömpelö. En kehity harrastuksissa vaikka kuinka yrittäisin, koulussa jouduin pänttäämään todella paljon että sain edes kutosen kokeesta. Hyvällä käytöksellä ja aktiivisuudella sain nostettua hieman reaaliaineiden numeroita. En keksi mitään mistä voisin loistaa. Itkettää ja surettaa. Haluaisin löytää edes jonkun jutun missä olisin hyvä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei monella meistä ole mitään missä olisi hyvä. Itse olen huono/keskinkertainen kaikessa. Mutta ei tuo minua haittaa, en ymmärrä miksi pitäisi jotenkin "loistaa"? Mulle riittää että pärjään. Ja pärjään ihan riittävästi vaikken olekaan erityisen hyvä.

Vierailija
2/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hyvä huijaamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, sä voit olla hyvä monessakin asiassa, et vain osaa sitä siltä kantilta ajatella! Voit olla hyvä esim. katsomaan televisiota, pysymään poissa vaikeuksista, pesemään pyykkiä, istumaan vessassa, juomaan vettä, raapimaan selkää, puremaan kynsiä, pukeutumaan tyylittömästi, ihan mitä vaan. Mielikuvitusta vaan peliin, kaikki on hyviä jossain!

Kuinka vielä jatkaisit luetteloa, kun vähän aikaa mietit?

Vierailija
4/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kanssa ihan sama stoori. paitsi jäin vielä luokalleni kerran. Mut toimeen on tultu. Töihin tsuppariksi 16 vuotiaana ja elintarviketehtaaseen sieltä. Nyt onneksi eläkkeelle ensi kesänä. Tunnollinen olen ollut, vaatimaton, rehellinen  ja nuuka.  On oma maksettu kerrostalokoti.  Onnellinen63

Vierailija
5/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitte, ei tartte olla hyvä missään. Kuhan itse tyytyväinen ja mennä porskuttaa.

Vierailija
6/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetele hyväksymän itsesi vikoinesi ja avuinesi!Lopeta itsesi moittiminen ja arvostelusi.Mene vapaa ehtois työhön.On muta tekemistä. Kirkot, sairaalat, punanen risti ja diakoni laitos kouluta sinut siihen.

Vierailija
7/8 |
24.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen varma, että osaisit nuolla mun persettä erinomaisesti. haluatko kokeilla?

Vierailija
8/8 |
25.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen varma, että osaisit nuolla mun persettä erinomaisesti. haluatko kokeilla?

Olet todella, todella sairas. Hakeudu välittömästi kallonkutistajalle, älä eksy palstoille, pösilö.