15kg LAIHDUTUSKIMPPA HOI :)
Täällä eilisen ketjun nro 7, olettekos täällä te muut?
Kommentit (13)
Itse en ehtinyt kauppaan eilen kun lenkki venyi melkein 10kilsaan..
Kaapista olen syönyt tonnikalakastiketta (tomaattimurskassa) ja tummaa pastaa ja raejuustoa (taas). Välipalaksi otan banaanin ja sellaisen vitaliena jugun.
Tänään soudan soutulaitteella kun en pääse lenkille..
t. eilinen ap, eli Anni
Ja olet varmaan tervetullut mukaan jos kiinnostaa :)
http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?m=8682266&p=1&tmode=1&smode=1
Tein keittoa eilen, se 10 litraa tuli tehtyä.. :D Pakastin osan pakkaseen, semmosiin yhden lautasellisen kokoisiin annosrasioihin, niin on sitten loppuviikosta helpompi ottaa sieltä esille, eikä tarvi pelätä että keitto menee pilalle.
Mä en oo tänään syöny vielä muuta kuin yhden omenan, pitäis varmaan kohta alkaa taas mättää keittoa.. Yllättävän hyvää tuli kyllä! Tässä just mietin, että iltasella pitää mennä lenkille sauvojen kanssa, kun viikonloppuna on pihatöitä niin paljon, että ei varmaan ehdi muuta kuin hyötyliikkumaan.
Jospa tämä laihdutus tästä starttaisi, täytyy vaan vältellä turhan radikaaleja muutoksia alussa, kun pelottaa että sitten tulee (taas) täydellinen repsahdus.. On taipumusta mulla nimittäin siihen, että laihdutan 2-4 viikkoa, ja sitten en jaksa enää.
terkuin tän ketjun ap eli Annukka :)
(aika samanlaiset nimet meillä, mutta ei varmaan haittaa, jos kaikki eivät sekoita keskenään)
Kyllä se tästä lähtee, toivotaan kauniita syyspäiviä niin päästää ulkoilemaan (pois jääkaapin luota)! : )
Täytyy munkin tehdä tuota kaalisoppaa viikonlopuksi!
Mites, pinoudutaanko joka päivä vai 2x viikossa vai miten?
T: Anni
Laihduin keväällä reilun 10kg mut sitten vauhti loppui. Nyt mulla on mitat 164/73 eli just tuo 15kg kun vielä lähtis niin olis hyvä. : )
-2
Mulle käy kyllä sekin, että keskustellaan täällä sillon kun joku tuntee siihen tarvista :) Elikä jos suklaalevy houkuttaa, niin saa tulla tänne avautumaan ja hakemaan tsemppausta. Ja ihan kiva vaihtaa kuulumisia, että miten muiden päivä on sujunut, onko tullut urheiltua ja miten on syöty, jne.
Itse olen aika usein viikonloput poissa koneelta, mutta viikolla työpäivän jälkeen useinkin ehtii kirjoitella. Tänään on vapaapäivä, niin ehtii suunnittelemaan laihdutusprosessia :)
Olisikos se viisainta kirjotella kuulumisia vaikka aina tähän ketjuun, niin kaikkien ois helppo seurata keskustelua etsimällä vaan tämä ketju sivuhistoriasta? Meinaan, että uusia aloituksia ei välttämättä aina heti bongaa.
-Annukka
Ainoo vaan, että siihen soppaan saattaa kyllästyä muutaman päivän päästä, eli ei ehkä usean viikon tarpeiks kannata keittää :) Mun mielestä sekin on jo hyvä, jos sen 10 litraa sitä keittoa jaksaa syödä, kun dieetin loppuvaiheessa ei kummiskaa tarvii syödä kuin 1 lautasellinen päivässä, jos ei enemmän pysty.
...ja siinä kun puhutaan jostain 8 kilon pudotuksesta siinä ohjeessa, niin ehkä vähän epärealistista (ja erittäin epäterveellistä) tän painosten ihmisten tiputtaa 8kg pelkällä kaalisopalla :D Mutta kyllähän tuo startista laihdutukselle käy!
-Annukka
Mun mielestä se oli just siks hyvä, että loppujen lopuksi siinä saa syödä aika paljon muutakin kun tuota keitonlitkua : )
-2
itse en viikonloppuisin kirjoittele mutta näin lapsen päiväuni aikaan ehdin vähän kirjoittelemaan ( eli kun luistan kotitöistä)!
Ei nyt menen soutelemaan ja laitanjotain kivaa musiikkia ja mietin minkälaiset bikinit sitä ostaisin ensi kesäksi.. : )
Tsemppiä meille kaikille! Me onnistutaan!
T: Anni
En ihan sanatarkasti ole koskaan tuota dieettiä noudattanut, mutta melkein ainakin. Ajattelen asian näin, että parempi korvata se lasagne kaalikeitolla, kuin jos ei yrittäisi laisinkaan keventää :) Eli esim. eilen söin keittoa raejuuston kera (kuten aion syödä tänäänkin), ja kahvia en kyllä kykene jättämään pois. Yritin joskus ilman kahvia, mutta tuli niin kamala päänsärky, että tunnustin vain olevani kofeiinikoukussa. Leipää meinasin syödä yhden palan päivässä (täysjyvää, päälle aamupalajuusto 12%). Ja muuten sitten mennään dieetin ohjeiden mukaan. Eli tää on vähän mun oma sovellus.
Muistan, että jokunen vuosi sitten keittodieetti tiputti multa 2,5kg viikossa, ja silloinkaan en noudattanut dieettiä ihan kirjaimellisesti. Silloin tosin painoinkin vähemmän kuin nyt, joten jospa niitä kiloja nyt lähtisi enemmän? :)
-Annukka
Mitenkäs on laihdutus sujunut?
Minä söin sitä kaalikeittoa 4 päivää, sitten piisasi. Nyt palasin ihan " normiruokavalioon" , eli leipää saa syödä 2-3 palaa päivässä ja hedelmiäkin syön aika paljon. En ole uskaltautunut vaa' alle, meinasin että josko ekan punnituksen laittas tän kuun loppuun vasta. Mulla on paha tapa ärsyyntyä niistä lukemista, jos ei ole kunnon pudotusta, joten ehkäpä on paras, että punnitsen vain kerran kuussa tai 2 kertaa kuussa.
Kertokaahan dieettikuulumisia :)
t. Annukka
Mitäs täällä on juteltu?