Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on normaali määrä aterioita vuorokaudessa?

Vierailija
23.08.2022 |

Miehen mielestä ei tarvitse syödä kuin kaksi tai ehkä kolme päivässä: lounas ja jonkun sortin iltasyönti tai vaihtoehtoisesti aamupala ja iltaruoka.

Mun mielestä tavoite ja terveellinen rytmi on 4-5ateriaa päivässä: aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja ehkä vielä iltapala esim. hedelmä tai jogurtti.

Olen ihan valmis lähtemään omilleni kun ärsyttää niin suuresti ruokailuerot ja miehen nirsous; hänen mielestään on ihan ok olla syömättä mitään halpaa jos se ei maistu (tyyliin perusarkiruoka) ja aina voi tilata pizzan. Kasvikset on ihan no-no ja hedelmiä tai maitotuotteita ei syö ollenkaan. Jääkaapista syö mitä tekee mieli eikä ikinä tarkista päivämääriä. Elossa kuitenkin pysyy. Olen niin raivoissani kun sitten vielä valittaa mulle sähkövaloista ja niiden kulutuksesta mutta ei suostu laskemaan huonelämpötila-asetuksia 20 eikä pidä ruokahävikkiä minään ongelmana. Argh! No onneksi nuorempi lapsi toivottavasti saa lakin ensi vuonna ja sitten voin ottaa eron- erohärdelliä en halua abivuodelle-

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole kommenttia?

Vierailija
2/5 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-6. Tosin kuusi on jo paljon. Ei ole olemassa mitään tiettyä määrää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet typerä. Syöminen ei ole ylhäältä määrätty, vaan keho kertoo.

Vierailija
4/5 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokalutottumukset, tuo ihana syy erota! 😍

Vierailija
5/5 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se millä pysyt normaalipainoisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi