Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taas jotain liikkeellä

Vierailija
23.08.2022 |

Kurkku karheana ja flunssainen olo, nuhaa ja yhdellä perheenjäsenellä kovahko kurkkukipu ja valkosia täpliä nielussa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti nielunviljelyyn, voi olla angina. Se hoidetaan antibiootilla.

Vierailija
2/6 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täällä sama. Ei kuitenkaan kuumetta tai yskää, olo ihan hyvä. No, mikäs tässä lepäillessä. Yllätyin vaan, että nyt jo alkoi syksyn sairastelu, vaikka täällä on täysi kesä vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yskin limaa, räkä valuu, toinen korva tukossa.

Vierailija
4/6 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nuoriso sairastanut flunssaa useamman kerran nyt kesällä. Ei kuitenkaan koronaa. Itse olen kumma kyllä säästynyt.

Vierailija
5/6 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulujen alun myötä koronan lisäksi lähtee kiertämään varmaan ihan kaikki muukin, kun ei enää yhtään muisteta noudattaa niitä helpoimpia ja itsentäänselvimpiäkään ohjeita: ei sairaana mihinkään, ei edes vaikka ihan vähän vain tuntuitsi, eikä tää ainakaan koronaa ole, ei väkisin väentungoksiin sisätiloihin, jos voi välttää, pestään kädet, aivastetaan ja yskitään hihaan. Kummasti välttyisi aika moni miltä tahansa kiertävältä pöpöltä.

Vierailija
6/6 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi sillä, että vatsa meni sekaisin, sitten tuli aivan järkky kurkkukipu, ja kun se hellitti, alkoi kuiva yskä ja poskiontelot on täynnä keltaista räkää. Siis miten voi olla niin paljon räkää. Mitään en haista enkä maista.