Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fwb suhde, emme nähneet muutamaan viikkoon, nyt mies..

Vierailija
23.08.2022 |

Halusi minun tietävän että hän ei ota minua itsestäänselvyytenä.
Hän ikävöi minua paljon.
Hän kertoi kuinka fyysisesti sopivia olemme.
Hän vitsaili että meidän tulisi osallistua suomen väestön vähenemiseen ja saada lapsi (?!)
Suuteli paljon, koko ajan.

Onko nämä teidän mielestä ihan normaaleja asioita tällaiseen suhteeseen?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja kommentteja:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun fwb on alkanut myös rakastua mutta ei se haittaa. Sanoin jo heti alussa että kolmeen vuoteen en ainakaan ala seurustella kenenkään kanssa, katsotaan sitten uudestaan tilannetta.

Vierailija
24/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fwb-mies, mikä se on?

Vierailija
25/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun fwb on alkanut myös rakastua mutta ei se haittaa. Sanoin jo heti alussa että kolmeen vuoteen en ainakaan ala seurustella kenenkään kanssa, katsotaan sitten uudestaan tilannetta.

Tämä mies ei välttämättä aio jäädä suomeen, joten hän on sanonut että ei halua mitään vakavaa.

Mutta nyt käsitin että olisi täällä ainakin ensi vuoden. Ilmeisesti asia oli juuri selvinnyt ja nyt sitten tämä käytös ja nimenomaan hänen puolelta.

ap

Vierailija
26/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies ei välttämättä aio jäädä suomeen, joten hän on sanonut että ei halua mitään vakavaa.

Mutta nyt käsitin että olisi täällä ainakin ensi vuoden. Ilmeisesti asia oli juuri selvinnyt ja nyt sitten tämä käytös ja nimenomaan hänen puolelta.

ap

Pelkää jäävänsä yksin, raukka

Vierailija
27/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Pelkää jäävänsä yksin, raukka

Niinkö luulet?

Vierailija
28/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle on käynyt vanhanaikaisesti ja se on ihastunut. Useimmin noin käy naisille.

Mun mielestä noin käy lähes aina miehille, siksi on vaikeaa lähteä tollaseen suhteeseen. On parmepi jos se mies on varattu niin ei ala niin helposti roikkumaan ovenkahvassa. Ja olen siis 51 v nainen.

Vierailija
29/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä?

Vierailija
30/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ollkoon.

Taidan tuntea tyypin.

Samat sanat.

Laitoin vaan kiertoon.

Ja palasintaas anellen takaisin. .

Vierailija
31/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
32/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

En tiedä millainen Pertti jaksaa näitä aiheita tehdä jokaienn päivän samalla tyylillä. Jospa joskus vaikka vaihtaisit edes mutta toisaalta nääkepähä sitten et taas tää trolli täällä.

Muut vastailee vaan huvituttaakseen itseään että hyvä trolli he eivät usko tarinaasi jonka heille sepitit.

Vierailija
33/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

En tiedä millainen Pertti jaksaa näitä aiheita tehdä jokaienn päivän samalla tyylillä. Jospa joskus vaikka vaihtaisit edes mutta toisaalta nääkepähä sitten et taas tää trolli täällä.

Muut vastailee vaan huvituttaakseen itseään että hyvä trolli he eivät usko tarinaasi jonka heille sepitit.

En tiedä minkäalainen trolli kuvittelee että ihan kaikki täällä on jotain trollausta. Siis minkäalinen elämä sinulla itselläsi oikein on kun sellaista kuvittelet. Oletko ihan ok?

Olen ihan aito ihminen.

ap

Vierailija
34/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masturboinut parittelukertojen välissä?

Vierailija
35/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

0/5

En tiedä minkäalainen trolli kuvittelee että ihan kaikki täällä on jotain trollausta. Siis minkäalinen elämä sinulla itselläsi oikein on kun sellaista kuvittelet. Oletko ihan ok?

Olen ihan aito ihminen.

ap

Lähde?

Vierailija
36/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle on käynyt vanhanaikaisesti ja se on ihastunut. Useimmin noin käy naisille.

Mun mielestä noin käy lähes aina miehille, siksi on vaikeaa lähteä tollaseen suhteeseen. On parmepi jos se mies on varattu niin ei ala niin helposti roikkumaan ovenkahvassa. Ja olen siis 51 v nainen.

Mielummin olet mukana aiheuttamassa jollekkin elinikäisen trauman, mistä ei välttämättä ikinä pääse ylitse (se petetty puoliso), kuin että sanoisit miehelle ei jos se ripustautuu sinuun liikaa?

Eikös tälläisille ihmisille ole joku nimi. Narsisti? Sosiopaatti? 

Vierailija
37/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei taida moni uskoo et aito kysymys oli.

Next one

Vierailija
38/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei taida moni uskoo et aito kysymys oli.

Next one

Mitäs epäuskottavaa tässä muka oli? :D

Ei yhtään mitään.

ap

Vierailija
39/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielummin olet mukana aiheuttamassa jollekkin elinikäisen trauman, mistä ei välttämättä ikinä pääse ylitse (se petetty puoliso), kuin että sanoisit miehelle ei jos se ripustautuu sinuun liikaa?

Eikös tälläisille ihmisille ole joku nimi. Narsisti? Sosiopaatti? 

Moderni keino on ostaa Justin nukke Keltasesta Ruususta.

Vierailija
40/40 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi useammin naisille?

Koska naiset saavat keskimäärin (paljon) helpommin seksikumppanin omaa parisuhdetasoaan ylempää. Tästä johtuu mm."Miehet ovat sikoja" - myytti, kun nämä naiset tietenkin ihastuvat herkästi sitten näihin miehiin, joille he kelpasivat irtosuhteeseen, mutta eivät parisuhteeseen.

Tilanne on aivan sama silloin harvoin jos joku mies on onnistunut jonkin ihmeen kautta pääsemään seksisuhteeseen itseään tasokkaamman naisen kanssa. Silloin on huomattavasti todennäköisempää, että tämä mies on se osapuoli, joka ihastuu ja naisesta tulee se "sika", kun hän ei vastaa tunteisiin. Tilanne on siis vain paljon harvinaisempi näin päin seksisuhteiden kysynnän ja tarjonnan epätasapainon vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme