Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko pitäneet panopäiviä?

Vierailija
22.08.2022 |

Siis koko päivä pelkää panemista mielihalujen mukaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. jokapäivä. tänäänkin: akkasanoi, eipanna..

joo. jokapäivä. kannattaa harrastaa:

panopäiviä..

22/27 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

panisinJOSkriteerit.. kirjoitti:

joo. jokapäivä. tänäänkin: akkasanoi, eipanna..

joo. jokapäivä. kannattaa harrastaa:

panopäiviä..

Aika pitkälti ja pitkällä ajanjaksolla meil on tuo äijä kenell ei oo aikaa.... paljo muuta tärkeempää... olevinaan...pitää alkaa kattelemaan josko jollekkin seura kelpaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkälle jokapäivä. Siis ei kokopäivää, mutta päivän mittaan usein 4 - 6 kertaa.

Oon ihan eri, mutta tällä hetkellä kun kirjoitan 0 ylänuolta, ja 5 alanuolta. Olen huomannut, että joka päivä seksiä harrasyavat näitä saavat. Monia tuntuu ärsyttävän. Menkää tutkimaan tuntojanne. Luulen, että lopulta ärsytyksen syy on kateus. En muuta syytä keksi. Jos jollakin menee sängyssä hyvin, niin luulisi, että painaa ylänuolta, ja on onnellinen toisten puolesta, mutta kun ei. Täällä(eikä muuallakaan) voida iloita muiden onnesta, se kun on itseltä pois. Jos oikein kurjasti menee, niin silloin yläpeukkua, onhan jollakin huonommin kuin itsellä.

Tämä on juuri näin!

Kel onni on, se onnen kätkeköön...

Tuntuu olevan täällä mottona.

Vierailija
24/27 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pitkälle jokapäivä. Siis ei kokopäivää, mutta päivän mittaan usein 4 - 6 kertaa.

Ette vissiin ole työelämässä? Kauanko teillä yleensä sessio kestää?[/quote

Joo ei olla töissä kodin ulkopuolella, muuten om homma tosin. Ei olla mitää elättejäm vaikka mitä se tähän kuuluu.

On aikaa nautiskella ja kuntoakin on. Eri lailla ja eripituisin sessioin, mutta kyllähän se nainen siinä useimmiten saa sen orgasmin, vaikkakin mieskin kovasti nauttii.

Juiliiko tässä nyt juurikin se, että se nainen nauttii pääasiassa? Näyttää järkyttävän ja vihastuttavan kovasti, kommenteista päätellen. Sääli.

Mitä?? Mun kommentti koski ihmetystä että miten jollain on aikaa harrastaa seksiä noin monta kertaa päivässä. Päättelin että tuskin tolla tahdilla ehtii töissä käydä ja sessiot varmaan aika pikaisia. Mistä sä vedit ton että mua juilii, järkyttää ja vihastuttaa että nainen nauttii?? Rehellisesti sanottuna oletin että olet mies.

Kyllä työelämässäkin olijoilla on mahdollisuus harrastaa paljon seksiä. Esim ihan hyvin ehtii kolme neljä kertaakin. Illan telkan katselu vaan välistä ja puhelimella räpläily pois.

Vierailija
25/27 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä panopäiviä silloin kun tavatessamme. Mukavaa

Vierailija
26/27 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette vissiin ole työelämässä? Kauanko teillä yleensä sessio kestää?[/quote

Joo ei olla töissä kodin ulkopuolella, muuten om homma tosin. Ei olla mitää elättejäm vaikka mitä se tähän kuuluu.

On aikaa nautiskella ja kuntoakin on. Eri lailla ja eripituisin sessioin, mutta kyllähän se nainen siinä useimmiten saa sen orgasmin, vaikkakin mieskin kovasti nauttii.

Juiliiko tässä nyt juurikin se, että se nainen nauttii pääasiassa? Näyttää järkyttävän ja vihastuttavan kovasti, kommenteista päätellen. Sääli.

Mitä?? Mun kommentti koski ihmetystä että miten jollain on aikaa harrastaa seksiä noin monta kertaa päivässä. Päättelin että tuskin tolla tahdilla ehtii töissä käydä ja sessiot varmaan aika pikaisia. Mistä sä vedit ton että mua juilii, järkyttää ja vihastuttaa että nainen nauttii?? Rehellisesti sanottuna oletin että olet mies.

Kyllä työelämässäkin olijoilla on mahdollisuus harrastaa paljon seksiä. Esim ihan hyvin ehtii kolme neljä kertaakin. Illan telkan katselu vaan välistä ja puhelimella räpläily pois.

Juu varmaan joskus ehtii hyvinkin 3-4krt pikaisesti mutta tuo 4-6krt joka päivä työssä käyvälle on aika paljon. Silloin ei elämässä ehdi muuta kuin käydä töissä, harrastaa seksiä ja nukkua.

Vierailija
27/27 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panopäivä,sais edes kerran kuussa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme