BB Extra: Paljon oli Miran ja Jennin plusäänet?
Näyttikö ne sen tänään? Ainakin olin niin netistä lukevinani.
Aika törkee juttu muuten se " Leijona tuli taloon" . Hirvee hehkutus ett tuttu naama palaa ruutuun ja samalla mainostettiin 24/7 alehintaan. Kuinkahan moni otti tuon sen takia et näkee ilmeen kun joku vanha asukas palaa taloon, niinkuin annettiin ymmärtää.
Kommentit (47)
Vierailija:
Näyttikö ne sen tänään? Ainakin olin niin netistä lukevinani.
Aika törkee juttu muuten se " Leijona tuli taloon" . Hirvee hehkutus ett tuttu naama palaa ruutuun ja samalla mainostettiin 24/7 alehintaan. Kuinkahan moni otti tuon sen takia et näkee ilmeen kun joku vanha asukas palaa taloon, niinkuin annettiin ymmärtää.
Ja seuraavalla viikolla sais jo lähteä Hannekin. Ärsyttää se parivaljakko lässytyksineen niin paljon, ettei voi katsoa koko ohjelmaa enää!
Luulen, että Miran kannattajat ovat fanaattisempia kuin Jennin, ja aktivoituvat varsinkin nyt kun Miralla kerrankin on vakavasti otettava vastus. Itsekin aion heittää Miralle pari plussaa, viimeksi äänestin kerran silloin kun Tatu oli Miraa vastassa.
Eli jos kaikki miinusäänet onkin annettu sille korkean palkin omaavalle, niin....
Mira sen sijaan on potkinut maassa makaavaa henkilöä. Miran kannattajat puhuvat, että Mira on talossa tärkeä, mutta jos tarkemmin miettii, niin MITÄ mira tuo taloon? Mira EI ole hauska, ei osaa mitään viikkotehtäviä, ainoa mitä tekee on joko Sarissa tai Janissa roikkuminen. . .
Esim. kioskiin änkeäminen (seurauksena rangaistus, koska porukkaa oli yli sallitun määrän) ja biisivalintadiktatuuri (toimi päin vastoin kuin sovittiin).
ja ainahan sakissa joku pomottaa enemmän, kuin muut. No, ihan sama kuka tippuu, kunhan väkivaltainen Mira ei voita.
siksihän se jatkuvasti päätyy muiden inhokiksi=) Voittajaksi päätyy Hanne, Olli tai Sari.
Kilahti ihan naurettavasta asiasta. Ois puhunu ihan normaalisti siiitä kioskiasiasta, eikä menny marisemaan ja jossittelemaan päiväkirjahuoneeseen. Oma moka jos ei avaa suutaan. ja naurettavaa paiskoa ovia kertomatta syytä.
Siksipä Mira ei olekaan voittaja, voittajaksi valitaan joku sympaattinen.
Vierailija:
Kilahti ihan naurettavasta asiasta. Ois puhunu ihan normaalisti siiitä kioskiasiasta, eikä menny marisemaan ja jossittelemaan päiväkirjahuoneeseen. Oma moka jos ei avaa suutaan. ja naurettavaa paiskoa ovia kertomatta syytä.
pelätään vastustajana. Nyt kun on vielä suht usea talossa, ei ole niin suurta vaaraa joutua Miraa vastaan. Onneksi Jenni joutui nyt. Hän nimittäin lähtee sunnuntaina ja päästään talon ehkä pahimmasta pahan mielen aiheuttajasta, jonka mielestä esim. tiskaamisesta ei saa kiittää. Hei haloo, millainen idiootti voi ihminen olla? Ei mitään käytöstapoja ja sitten vielä ärsyyntyy, jos muilla on.
Mitä ihmettä Jennin ja Mian piti sinne vielä änkeä?
Kyllä pisti eilen naurattamaan Hannen kommentti kuultuaan Jennin olevan häätöäänestyksessä " Mikä ihme näitä ihmisiä vaivaa?"
Siinä lauseessa kiteytyi tämän kaksikon ajatus siitä, että he ovat talon kuningattaret, joissa ei ole mitään vikaa. Ulos molemmat sieltä.
Vierailija:
Mitä ihmettä Jennin ja Mian piti sinne vielä änkeä?Kyllä pisti eilen naurattamaan Hannen kommentti kuultuaan Jennin olevan häätöäänestyksessä " Mikä ihme näitä ihmisiä vaivaa?"
Siinä lauseessa kiteytyi tämän kaksikon ajatus siitä, että he ovat talon kuningattaret, joissa ei ole mitään vikaa. Ulos molemmat sieltä.
Ai niin, Hannehan lupasi jo taannoin lähteä vapaaehtoisesti talosta, jos Jenni joutuu lähtemään.
Ja hyvä, jos Jenni tippuu nyt, niin nähdään, kuinka Mira kuvittelee pomottavansa muita, ja toivottavasti saavat sellaisen viikkotehtävän, jossa nähdään, kuinka tumpelo mira on=) Mira pitää säilyttää loppuun asti, on sitten kaksinverroin hauskempaa katsoa, kun se ei voita.
Mira puhuu niistä valituksen aiheistaan aina kaikkien muiden kanssa paitsi asianosaisen kanssa itse. Must on kamalaa, et se on esim. nyt asettanut Ollin ikävään asemaan haukkumalla muita sille.
Mun mielestä Mira vaikuttaa han uskomattoman epävarmalta ihmiseltä, oikein säälittää. Eikä sil reppanalla taida oikein ystäviä olla, jos BB-extrassa ja talkshowssa on ystävien sijaan aina ollut tyyliin julkisuudenkipeä ex-poikaystävä tai työkamu.
pelätään vastustajana. Nyt kun on vielä suht usea talossa, ei ole niin suurta vaaraa joutua Miraa vastaan. Onneksi Jenni joutui nyt. Hän nimittäin lähtee sunnuntaina ja päästään talon ehkä pahimmasta pahan mielen aiheuttajasta, jonka mielestä esim. tiskaamisesta ei saa kiittää. Hei haloo, millainen idiootti voi ihminen olla? Ei mitään käytöstapoja ja sitten vielä ärsyyntyy, jos muilla on.
[/quote]
Koska hänestä ei pidetä, enkä yhtään ihmettele, itselleni tuo yksi tunti päivässä riittää, sääli asukkaita, kun joutuvat sitä tekemään 24h/vrk. Mira on täys tumpula, peukalo keskellä kämmentä, eikä ole ollut vielä kertaakaan hauska. . .
ja kun vielä lisätään tähän tausta fitness-urheilijana, niin tiedetään, että itsetunto on olematon. Itse en jaksa sen ainaista märinää, Jennissä on enemmän särmää, kuin Mirassa.
loppupeleissä sillähän on vain merkitystä joutuuko talosta lähtemään. Turhaan te Miraa tumpeloksi haukutte. Jenni on aina pomottamassa ihan liian voimakkaasti niissä viikkotehtävissä. Ei anna kaikille tilaa toimia siellä. Jenni on noita-akka.
Jos se ei mökötä, ni sit se jauhaa paskaa jostain muusta päiväkirjahuoneessa.
Vierailija:
Eivät antaneet ymmärtää, että " vanha asukas palaa taloon" , vaan aiemmilta viikoilta tuttu naama. Ja ainakin itse sanoinheti, että se on tuo leijona. En ymmärrä miksi ihmiset siitä jotain muuta luulivat..