Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minkä kokoisia jalkoja teidän 3.5 vuotiailla?
25.10.2006 |
Mua ihan kauhistuttaa jalankoko meidän pojalla, samankokoinen kun 6 v. isosiskollaan..talvikengät just ostin ja samaa kokoa kummallekin. 31 kokoa. Sen jalankoko- mittarin mukaan 29/30 , mutta tästä mallista oli pakko ottaa koko 31. Huh!
Kommentit (4)
Isomman jalka on 31 ja pienemmän 27.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meil ainaki on ihan vaan kaksi jalkaa, ja ne on samaa kokoa.
Mistä päättelit että on pitkä tyttö tulossa? Ei kengän koko sitä kerro, hyvänen aika. Jos tulis erityisen pitkä niin eiköhän merkit siitä olis jo näkyvissä? Lyhyemmilläkin voi olla iso kavio.
Alue: Aihe vapaa
28 molemmilla, eli aika pienijalkaisia kait.