Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa vinkkejä miten selvitä piina-ajasta JÄRJISSÄÄN????

25.10.2006 |

Nyt PP7 ja siis koska olen aivan sekopäinen tästä tiedottomuudesta tein jo testinkin tänään...Negahan se tietenkin oli. Nyt en testaile enää. Töissä en ehdi ajatella paljoa mutta heti kun pääsee kotiin niin mietin, pohdin, mietin ja vatvon. ÄRSYTTÄVÄÄ!!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis että kehittele illoiksi paljon tekemistä, mene leffaan, kävelylle (vaikkakin kävelyllä tulee pohdittua kaikenlaista mutta pysytpähän edes liikkeessä etkä hermoile paikallasi), kylään kaverin luo, metsään, aloita joululahjojen hankinta jne. Jos on pakko mennä kotiin, niin käytä hermostuneisuutesi hyväksi ja siivoa vaikka jokin keskeneräinen kohde, keittiön kaapit, pese kylppäri (ja sauna jos sellainen on), järjestele vaatekaapit, aloita joulukorttien tekeminen jne. Tuossa nyt jotain ehdotusta... heh, ikään kuin muka itse olisin noin tehokas, mutta ainakin noin teoriassa noi vois toimia.

Vierailija
2/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se auttaa, jos voi puhua ajatuksiaan joko miehen tai kaverinsa kanssa! Tai kirjoittaa vaikka päiväkirjaan...

Itsekin mietin vain omaa napaa, koko ajan. Heti kun on muuta tekemistä, en mieti, eli pitäisi varmaan keksiä vielä enemmän puuhaa...

Tsemppiä sulle! Mulla pp 16 tai 17, ei mitään merkkiä kuukautisista ja raskaustesti negaa. Kypsää! Stressiä! Hämmennystä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan en tykkää tutuille puhua kun se asia ei etene mihinkään, on vaan sitä oonkohan mä raskaana, enköhän mä oo raskaana.. Mut muiden samoilla päivillä olevien kanssa on kiva kirjoitella täällä. Nyt on JO pp10 ja maanantaina teen kyllä aamulla testin. Onpa Anna v:mäinen tilanne sulla :( Juuri tuo olis kaikkein inhottavinta. Kerrothan sitten kuin kävi!

Vierailija
4/6 |
28.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikistä tuli hauska kun yritin ensin kaikkea mahdollista, mutta jokainen nimi oli jo varattu!!!

Se on kyllä totta, että ei sitä jaksa vatvoa kavereille kamalasti, ellei sattumalta toinen olisi samassa tilanteessa... Onneksi täällä saa vatvoa ja tuijottaa omaa napaa...

Mun onnekseni yksi kaverini on liki täsmälleen samassa tilanteessa, joten hänen kanssaan voi jutella tilanteesta... Tosin sitten voi olla ikävää jos toisella onnistuu raskautuminen ja toinen taistelee hoitojen kanssa.

Kiitos vertaistuesta. Tää on kyllä ihan p----estä. Kerron sitten, kuinka kävi. Nyt olen päättänyt että jos maanantaihin mennessä ei ole vuoto alkanut, teen toisen raskaustestin ja jos se on nega eikä lääkäri ole vastannut sähköpostiini, soitan lääkärille ja pyydän neuvoja.

Vierailija
5/6 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin tavataan:). Toivottavasti tosiaan saat pian lääkärin kiinni ja selvyyden tilanteeseesi, epätietoisuus on niiiin rassaavaa! Ja Ohhoh, jaksua piinailuun, kyllä ne päivät kuluvat vaikka välillä ihan tervassa:).

Ja toivon Anna V että samassa tilanteessa olevan kaverisi kanssa raskaudutte sitten samoihin aikoihin... Mulle kävi tosi tylsästi että yksi parhaista ystävistäni kertoi pian hänelle uskouduttuani että hänkin yrittää lasta yksin... No hän löysi jostain sassiin kundin joka hänen kanssaan suostui tähän, ja naps, raskaana tokalla yrkällä luomusti!!!

Tämä on ollut mulle todella vaikea pala, uskomattoman vaikea suhtautua ystävääni. En ole hänen plussansa jälkeen pystynyt tapaamaan häntä kuin muutaman kerran ja hän sentään synnyttää jo kohta... nyt kun hänellä on se maha niin en pysty näkemään häntä ollenkaan kun on itsellä km takana... Meilailtu ollaan kyllä mutta siitäkään ei tunnu aina hyvä tulevan kun hän on niin Totaalisen Pihalla siitä mitä minä käyn läpi.

Mutta hyi kun pelottelen sinua, toivottavasti olet minua fiksumpi etkä vajoa kateuden mustaan suohon:) - vaan teillä tosiaan tulee plussat molemmilla pian!

Vierailija
6/6 |
29.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milka: kiitos tsempistä! Kurja tilanne sun kaverisi kanssa. Toivon että ajan kanssa sun on helpompi sitten suhtautua tilanteeseen. Ymmärrän täysin sun tunteet!! Ja toisaalta sun kaverisi ei tietenkään mitenkään voi ymmärtää mitä sä käyt läpi. Mä todella toivon, että sulle tulee pian iloisia uutisia! (Sori kun en tarkkaan tiedä tilannettasi, vaikka monessa pinossa olen viestejäsi lukenut.)

Yritetään olla katkeroitumatta, tai oikeastaan sallitaan itsellemme myös ne katkerat tunteet ja ajatukset, koska jos niitä yrittää tukahduttaa, ne kuitenkin jossain vaiheessa pulpahtavat pintaan, ehkä entistä isompina möhkäleinä. Ei tämä helppoa ole.

Sen kun vain jaksaisi itse muistaa, että toisen onni ei missään tilanteessa ole itseltä pois. Jos kaveri plussaa, se ei vähennä omia mahdollisuuksiani. Toivon voivani iloita vilpittömästi jos kaverini onnistuu ennen meitä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan