Mikä olis ihan hirvein duuni iinä?
Pääministerin duuni! Ei yksityisyyttä ei vapaan vapaata!
Kommentit (27)
Olin just muutaman kuukauden siivoamassa palvelutaloa ja ennemmin vedän itseni kiikkuun kuin teen sitä hommaa enää päivääkään. Siivota voin, mutten noita laitoksia.
Puhelinmyyjän työ. Etenkin jos olisi pelkkä provikkapalkka, et saisi välttämättä palkkaa lähes ollenkaan jos et saisi juuri mitään myytyä. Päälle vielä kuulisi varmaan päivittäin haistatteluja puhelimitse joiltain setämiehiltä ja muilta elämään kyllästyneiltä
Suomen pääministeri. Sitä hommaa ei selvin päin jaksa.
sairaanhoitaja olis pahin, kun olis jatkuva pelko siitä, että tappaa vahingossa jonkun, kun ei ehdi kaikkea mitä pitäisi
Mikään missä on paljon asiakaspalvelua. Se p*skan määrä mitä saa niskaansa on aivan järjetön enkä ikinä ole ollut yhtä raivona kuin kaupan kassalla ollessani. Teki mieli monet kerrat upottaa jonkun urpon pää suolakurkku tynnyriin.
Nykyään tuntuu siltä, ettei varhaiskasvatustyökään ole enää mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olin just muutaman kuukauden siivoamassa palvelutaloa ja ennemmin vedän itseni kiikkuun kuin teen sitä hommaa enää päivääkään. Siivota voin, mutten noita laitoksia.
Minä taas olisin mieluummin siivoamassa , kuin lähihoitajana palvelutalossa. Minulla lähihoitajan koulutus, en pääse laitoshuoltajaksi, kun aina tungetaan hoitamaan vanhuksia.
Vierailija kirjoitti:
Suomen pääministeri. Sitä hommaa ei selvin päin jaksa.
Sanna-Pannako se siellä? <3
Kaikki orjamaiset duunit on perseestä, luovuus kukintoon, niin johan alkaa ihminen voimaan hyvin.
Lähihoitaja jne epäkiitollinen ja huonosti palkattu
Kaikki työt on ok. Paras mitä kukin saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olisin mieluummin siivoamassa , kuin lähihoitajana palvelutalossa. Minulla lähihoitajan koulutus, en pääse laitoshuoltajaksi, kun aina tungetaan hoitamaan vanhuksia.En siis ollut laitoshuoltaja vaan siivooja, jolla on aiempaa kokemusta mm. hallintorakennuksista ja kaupoista. Aikamoinen shokki tulla tällä taustalla siivoamaan paskan ja veren peittämiä vessoja, osa asukkaista saattoi olla väkivaltaisia yksin liikkuvaa siivoojaa kohtaan eikä esimerkiksi asukkaiden sairastumisista ilmoitettu millään tapaa. Itse piti tajuta kysyä, jos et hoitaja ole.
Olen lähihoitaja vanhuspuolella. Täysin loppu työhöni. Olen hakenut laitoshuoltajan töihin, teollisuustöihin yms. Nyt sain määrä- aikaisuuden päiväkodissa. En tiedä, jaksanko lasten parissa, kun vanhustenhoito on vienyt kaiken energian.
Puhelinmyyntityö + joku feissarin homma olisivat ainakin itselle. Hirvittää pelkkä ajatuskin että semmosiin joutuisin.
Lastenhoitaja, siinäpä olet orja jolla ei ole valitusoikeutta. T: Lastenhoitaja.
Siis mikä olisi hirvein duuni ikinä?