Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olis ihan hirvein duuni iinä?

Vierailija
20.08.2022 |

Pääministerin duuni! Ei yksityisyyttä ei vapaan vapaata!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä olisi hirvein duuni ikinä?

Vierailija
2/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskakuski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin just muutaman kuukauden siivoamassa palvelutaloa ja ennemmin vedän itseni kiikkuun kuin teen sitä hommaa enää päivääkään. Siivota voin, mutten noita laitoksia.

Vierailija
4/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patologi

Vierailija
5/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyjän työ. Etenkin jos olisi pelkkä provikkapalkka, et saisi välttämättä palkkaa lähes ollenkaan jos et saisi juuri mitään myytyä. Päälle vielä kuulisi varmaan päivittäin haistatteluja puhelimitse joiltain setämiehiltä ja muilta elämään kyllästyneiltä

Vierailija
6/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen pääministeri. Sitä hommaa ei selvin päin jaksa.

Vierailija
7/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitaja olis pahin, kun olis jatkuva pelko siitä, että tappaa vahingossa jonkun, kun ei ehdi kaikkea mitä pitäisi

Vierailija
8/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään missä on paljon asiakaspalvelua. Se p*skan määrä mitä saa niskaansa on aivan järjetön enkä ikinä ole ollut yhtä raivona kuin kaupan kassalla ollessani. Teki mieli monet kerrat upottaa jonkun urpon pää suolakurkku tynnyriin.

Vierailija
9/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuntuu siltä, ettei varhaiskasvatustyökään ole enää mukavaa.

Vierailija
10/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin just muutaman kuukauden siivoamassa palvelutaloa ja ennemmin vedän itseni kiikkuun kuin teen sitä hommaa enää päivääkään. Siivota voin, mutten noita laitoksia.

Minä taas olisin mieluummin siivoamassa , kuin lähihoitajana palvelutalossa. Minulla lähihoitajan koulutus, en pääse laitoshuoltajaksi, kun aina tungetaan hoitamaan vanhuksia.

Vierailija
11/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen pääministeri. Sitä hommaa ei selvin päin jaksa.

Sanna-Pannako se siellä? <3

Vierailija
12/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki orjamaiset duunit on perseestä, luovuus kukintoon, niin johan alkaa ihminen voimaan hyvin.

Vierailija
13/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähihoitaja jne epäkiitollinen ja huonosti palkattu

Vierailija
14/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki työt on ok. Paras mitä kukin saa.

Vierailija
15/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olisin mieluummin siivoamassa , kuin lähihoitajana palvelutalossa. Minulla lähihoitajan koulutus, en pääse laitoshuoltajaksi, kun aina tungetaan hoitamaan vanhuksia.

En siis ollut laitoshuoltaja vaan siivooja, jolla on aiempaa kokemusta mm. hallintorakennuksista ja kaupoista. Aikamoinen shokki tulla tällä taustalla siivoamaan paskan ja veren peittämiä vessoja, osa asukkaista saattoi olla väkivaltaisia yksin liikkuvaa siivoojaa kohtaan eikä esimerkiksi asukkaiden sairastumisista ilmoitettu millään tapaa. Itse piti tajuta kysyä, jos et hoitaja ole.

Vierailija
16/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähihoitaja vanhuspuolella. Täysin loppu työhöni. Olen hakenut laitoshuoltajan töihin, teollisuustöihin yms. Nyt sain määrä- aikaisuuden päiväkodissa. En tiedä, jaksanko lasten parissa, kun vanhustenhoito on vienyt kaiken energian.

Vierailija
17/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestaaja.

Vierailija
18/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyyntityö + joku feissarin homma olisivat ainakin itselle. Hirvittää pelkkä ajatuskin että semmosiin joutuisin.

Vierailija
19/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portsari

Vierailija
20/27 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja, siinäpä olet orja jolla ei ole valitusoikeutta. T: Lastenhoitaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme