Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAS menossa, pp8 ja alaselässä menkkakipuja :(

25.10.2006 |

Epätoivo iski tänään kun aamusta asti ollut alaselkä niinkuin ennen menkkoja. Samoin kohdun tienoillakin ajoittain juilii. Eikä mitään oireita josta vois päätellä muutaku menkkoja :(

Rinnat hieman sivuista arat kun oikein painelee, väsymys ja vilutus on myös kehissä, mutta ne on mulla tyypillisiä lugeista johtuvia oireita.

Miks tää pitää olla niin vaikeaa? Miks tää nytkään onnistuis kun ei aiemminkaan, 3 vuoteen ole onnistunu??!!

Epätoivoinen kysymys: -voisko mitenkään silti olla raskaana vaikka nuo menkkakivut on nyt alkaneet?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin inssi 5.10. ja viikko sen jälkeen olin aivan varma, että huti meni. Iski kauhea raivari, repäsykipuja ym. menkkoihin viittaavaa.

Rinnat kipeytyivät vähän (tuntui kun oikein kouri), vilutusta ym.

Kirjoittelin tuonne kuumeilupuolelle aivan epätoivoisia ja luovuttaneita viestejä...Samat fiilikset menkkakipuineen vaan jatkuivat ja tänä aamuna tein positiivisen raskaustestin. Eli kyllä ne pms:t voi tulla vaikka olis raskaanakin. Niin kauan on toivoa, kun ei ole menkkoja! Mulla pahimpaan piinistuskaan auttoivat pihatyöt, seisten oli parempi olla ja ajatuksetkin ajoittain jossain muualla. Tsemppiä!!

Vierailija
2/3 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ennestään PAS-kaksoset ja n. kolme vuotta meni kaikkiaan ennen kuin saivat alkunsa. Minulla ei ollut silloin todellakaan mitään tuntemuksia, muita kuin menkkatuntemuksia siis. Ja aivan kamala vilutus. Pp 10 ehdin jo itkeä, ettei tästäkään mitään tullut. PP 11 testasinkin sitten jo plussan, kun en malttanut tarpeeksi kauan odotella! (taidan olla aina samanlainen hätähousu).

Positiivista mieltä toivottelen ja paljon plussasädetyksiä!!!

Peerit pp2, PAS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tehtiin ICSI pari viikkoa sitten ja mulla oli samanlaisia oireita. Alaselkää vaivasi aika ajoin ja olin välillä varma että menkathan ne sieltä tekee tuloaan. Taisin kuitenkin olla väärässä, tänään pp 12 testasin elämäni ensimmäisen selvän plussan =) Joten älä luovuta, vielä muutaman päivän kun jaksat pääset testailee. Onnea matkaan!

-Onni-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi