Tilasin tuotteita, osa tänään halvemmalla kuin tilatessa. Voinko palauttaa aiemman tilauksen ja tehdä uuden, jotta saan alennukset?
Säästöä tulisi 30e, eli noin 4 kuukauden satsi ihonhoitotuotteita. Talous on tällä hetkellä todella tiukilla, muuten en tällaista harkitsisikaan :(
Kommentit (22)
Kosmetiikalla harvoin on palautusoikeutta ja palautukselle pitää olla muutoinkin syy. Älä osta mitään mihin sulla ei ole varaa, yksinkertaista.
Mä ostin eilen täysihintaisen maitopurkin, jossa on päiväys tänään. Voinko mennä nyt sen kanssa kauppaan vaatimaan alennusta?
Jos niillä on palautusoikeus niin tietenkin voit.
Palautusoikeus on kyllä, Cocopandalta tilasin. Uudelleentilauksesta en sitten tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Palautusoikeus on kyllä, Cocopandalta tilasin. Uudelleentilauksesta en sitten tiedä...
Totta kai voi tehdä uuden tilauksen, miksei voisi?
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikalla harvoin on palautusoikeutta ja palautukselle pitää olla muutoinkin syy. Älä osta mitään mihin sulla ei ole varaa, yksinkertaista.
Atooppista ihoa ei voi jättää hoitamatta. Näihin on oltava varaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voi tehdä uuden tilauksen, miksei voisi?
Jes eiköhän se sitten mene. Vähän vain tuntuu keplottelulta tällainen, mutta tosiaan alennus on sen verran iso että tuntuu ettei tätä voi jättää hyödyntämättä, kun useamman kuukauden tuotteet saa tuolla nyt kaupan päälle..
-ap
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin eilen täysihintaisen maitopurkin, jossa on päiväys tänään. Voinko mennä nyt sen kanssa kauppaan vaatimaan alennusta?
Ai että, tämän täytyy olla huonoin vertaus mitä olen tältä palstalta koskaan lukenut :D
Ap, kyllä onnistuu ja avaamattoman kosmetiikan palautus on ihan ok, kun voidaan laittaa uudestaan myyntiin (toisin kuin esim. vaatteet jotka saatetaan heittää menemään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😅 Jos sulla on atooppinen iho, sä saat apteekista Kelakorvattavia voiteita.
Minä olen tuossa tilanteessa ollut yhteydessä verkkokaupan asiakaspalveluun ja kysynyt ihan suoraan, että nämä tuotteet näyttää olevan tänään tarjouksessa ja eilen tilasin. Voisinko saada alennushinnan, ettei tarvitse palauttaa näitä ja tehdä tilausta uudelleen?
Sain alennuksen.
Joo suoraan vaan yhteydessä. Yleensä saa alennuksen. Jos ei saa niin sitten vain ihan vttuillakseen palautukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No selvästi sulla ei ole varaa 😅
Itseäni kyllä hävettäisi tuollainen palauttelu ja uudelleen tilaaminen ihan jo ympäristösyistä.
Kaupan lakien mukaan sulla on joissain tapauksissa oikeus alennukseen, kun tuotteen hinta muuttuu. En tiedä päteekö kosmetiikkaan.
Eikö tuollainen hintojen kyttääminen muuten ole raskasta.
Toinen köyhä atoopikko
Tällaisten kikkailujen takia me kaikki maksetaan ruotteistamme enemmän. Ei nämä ole mitään ilmaista verkkokaupallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähetellä paljon niin saadaan loputkin energiat tuhlattua ja lisää saasteita ja entistä nopeammin hinnat nousuun ja muuta kivaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että, tämän täytyy olla huonoin vertaus mitä olen tältä palstalta koskaan lukenut :D
Ap, kyllä onnistuu ja avaamattoman kosmetiikan palautus on ihan ok, kun voidaan laittaa uudestaan myyntiin (toisin kuin esim. vaatteet jotka saatetaan heittää menemään).
Tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Joo suoraan vaan yhteydessä. Yleensä saa alennuksen. Jos ei saa niin sitten vain ihan vttuillakseen palautukseen.
Tajuatko kuinka paljon tollanen kikkailu maksaa verkkokaupoille? Jos olet niin pa että sun pitää vittullakseen käyttää systeemiä hyväksi, kuoleta korttisi ja hanki apua nettishoppailuaddiktioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähetellä paljon niin saadaan loputkin energiat tuhlattua ja lisää saasteita ja entistä nopeammin hinnat nousuun ja muuta kivaa...
Niin teen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne atopppisen ihon rasvat haeta ihan reseptillä apteekista?
Ota sen firman sivuilta selville tilausehdot.