Huolestuako? Puolison toiminta
Olen tehnyt poikkeuksellisesti reissuhommaa tämän kesän työn vaihdoksen takia.
Yhteinen aika puolison kanssa jäänyt vähiin mutta jotain on touhuttu, yhteistä lomaa ei kuitenkaan ollut koska minulla ei ollut lomaa.
Puoliso on pari kertaa ollut teillä tietämättömillä pe iltana kun tulen kotiin. Lenkillä kuulema . Hän on aloittanut lenkkeilyn. No ensin ajattelin ok, puoliso ei ole lenkkeilijä. Pyörällä ajaa kauas lenkkeilemään.
Tämä voi kuulostaa vainoharhaiselta. Mutta minulla on outo tunne asioista. Jääkaapissa on sinappia. Puoliso on ainoa tuntemani aikuinen joka syö makkaratkin ketsupilla eikä pidä sinapista. Oli laittanut kuulema hernekeittoon, tehnyt mieli hernaria.
Uusia lakanoita ostanut ja leikannut tukan.
Olen panostanut yhdessä oloon ja nyt yllätin että tulen aiemmin kotiin ja lähdetään hotelliin läheiseen kaupunkiin viikonlopuksi . Ei jaksa lähteä. Sanoi tärkeä palaveri 15 saakka en voi tulla kotiin aiemmin.
On vaan outo tunne. En kehtaa kysyä suoraan, ettei puoliso loukkaannu jos syytän ja epäilen pettämisestä . Näenkö piruja siellä missä niitä ei ole?
Kommentit (20)
Miehellä on toinen nainen, mutta siinä ei ole mitään mistä pitäisi huolestua.
Miten ottaa asia puheeksi ilman että kuulostan vainoharhaiselta syyttelijältä?
Kunnonkohennuskampanja. Lenkkeilee ja ilmeisesti vaihtanut ruokavalion karppaukseen. Voi olla toinen tai sitten oma projekti meneillään.
Joko kysyt asiasta tai sitten vaklit saadaksesi totuuden selville. Noi ruokajutut on kyllä outoja...
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on toinen nainen, mutta siinä ei ole mitään mistä pitäisi huolestua.
Kävikö jostain ilmi AP:n ja hänen puolisonsa sukupuolet?
Minulle tulee mieleen noista ruokajutuista että teillä käy joku vieras josta ei halua kertoa.
Minua haittaisi ajatus että yhteisessä parivuoteessa muhinoi jonkun toisen kanssa eikä välttämättä edes vaihda lakanoita
Vai onko puolisolla kavereita/sukulaisia jotka voisivat käydä mutta sellaisia ettei kehtaa sinulle tunnustaa että käy.
Kuulostaa vähän minulta silloin, kun olin toipumassa masennuksesta ja pitkän passiivisen kauden jälkeen aktivoiduin kuntoilemaan ja kokeilemaan uusia asioita. Alussa välillä oli hapuilemista aikataulujen kanssa, ja koko päivän jahnailun jälkeen sain itseni vasta varsin myöhään illalla liikkeelle. Ja tosiaan myös ryhdyin kokeilemaan uusia asioita (myös ruokia) vähän rennommin, ennen jotenkin aina jäykästi pitäydyin vanhoissa tutuissa jutuissa. Enkä näistä hirveästi puolisolle maininnut etukäteen, koska jotenkin pelkäsin mokaavani, jos julistan etukäteen jotain tavoitteita tai suunnitelmia.
Ehdota että laittaa puhelimeensa jonkun apin jolla voi seurata lenkkeilyään. Niistä näkee missä liikuttu ja nopeuksia ym. Voisit sitten ehdottaa että katsotaan yhdessä millaisen lenkin kävi
Täysin selvät pettämisen merkit. Alappa seurailemaan tarkemmin vielä. Tutki taskut jos löytyy kuitteja hotellista, muita kuitteja mitä ostanut. Nappaa sen puhelin ja tutki sitä. Osta seurantalaite ja pistä se fillariin kiinni salaa. Pahin merkki on ettei halua viettää sinun kanssa aikaa. Joten varmasti pettää.
Et saa mennä omaan kotiisi ennen kuin puoliso antaa luvan? Nyt vähän valoja päälle.
Jos mä alkaisin vainoharhailemaan joka kerta kun puoliso kokeilee jotakin uutta ruoka-ainetta niin oltaisiin erottu jo monta kertaa. Toki puolisosi voi pettää, mutta ei ole ollenkaan tavatonta kokeilla uusia ruokajuttuja ihan huvikseen. Muuhun en ota kantaa. Itse ainakin aloitan uusia urheilujuttuja tuosta vain yhtäkkiä.
Hahaa, just päätin kokeilla, miltä maistuisi, jos teenkin aamupuuron kauramaitoon. Puoliso sitä ihmetteli, mutta ei varmaan kuitenkaan alkanut epäillä pettämisestä. :D
Taitaa Jussi nyt mennä omia polkuja.
Se on ollut mun luona.
Moi Markus. Kyllä Sanna tulee vielä kotiin. Viimeistään aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sinapin lisäksi kauramaitoa oli muutama viikko sitten jääkaapissa. Sellainen pieni kauramaito. Puoliso juo kahvin mustana ja minä tavallisella maidolla. Sanoi että halusi kokeilla kauramaitoa että minäkin kokeilisin. Se oli avattu kuitenkin jo..
Kauramaito kuulostaa porvoolaiselta jo. Avaus oli vielä ihan OK. Älä kaiva enää syvempään.
Niin ja sinapin lisäksi kauramaitoa oli muutama viikko sitten jääkaapissa. Sellainen pieni kauramaito. Puoliso juo kahvin mustana ja minä tavallisella maidolla. Sanoi että halusi kokeilla kauramaitoa että minäkin kokeilisin. Se oli avattu kuitenkin jo..