Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te lääkärit jatkuvasti kiusaatte meitä hoitajia?

Vierailija
18.08.2022 |

Mekin olemme vain ihmisiä ja tuollainen rikkoo. Minä en jaksa enää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alempaa sosiaaliluokkaa on kiva aina välillä muistuttaa paikastaan.

Vierailija
2/10 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Te lääkärit" :D vaikka palstalla joku silloin tällöin sanll olevansa lääkäri niin täällä ei lääkärit pyöri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olemme niiiiiin paljon parempia kuin te.

Vierailija
4/10 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Te lääkärit" :D vaikka palstalla joku silloin tällöin sanll olevansa lääkäri niin täällä ei lääkärit pyöri.

Ei todellakaan pyöri. Lääkäreillä on ihan omat keskustelupalstat. Niin, ja lääkärit eivät kiusaa hoitajia, turha yrittää trollata.

Vierailija
5/10 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuitte siinä mitä haitte. Aion tänään tappaa itseni. En ole siitä lainkaan surullinen. Olo on niin helpottunut nyt, että pääsee viimein pois.

Ap

Vierailija
6/10 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vauvapalstalla päivittäin ja olen lääkäri. En ole koskaan kiusannut hoitajia, hehän ovat parhaita työkavereita jo 25 vuoden ajalta täällä terveyskeskuksessa.

Vierailija
7/10 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuitte siinä mitä haitte. Aion tänään tappaa itseni. En ole siitä lainkaan surullinen. Olo on niin helpottunut nyt, että pääsee viimein pois.

Ap

Lisätyötä lääkäreille. Joku joutuu tekemään lähetteen oikeuslääketieteelliseen avaukseen.

Vierailija
8/10 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ole ainakaan lääkärit koskaan kiusanneet. He ovat työkavereita siinä missä muut hoitajatkin! Tiimissä tehdään töitä, ja yhdessä käydään kahvilla ja syömässä. Välillä ollaan yhdessä vapaa-ajallakin.

Vierailija
9/10 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lisätyötä lääkäreille. Joku joutuu tekemään lähetteen oikeuslääketieteelliseen avaukseen.

raffia

Vierailija
10/10 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Lisätyö on aina pois potilailta, jotka ovat hoitotyön keskiössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi