Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtapaturmasta pysyvä työkyvyttömyyseläke. Milloin päätös?

Vakuutusyhtiö näännyttää lopullisesti
18.08.2022 |

Olin työtapaturmassa kesällä 2018. Aikaa kulunut reilu 4 vuotta siitä. Käsi leikattu (dominantti) 5 kertaa. 3 kertaa yrittänyt työkokeilun kautta palata töihin ja kerran uudelleen kouluttautua. Ei ole onnistunut kipujen vuoksi. Työterveyslääkäri kirjoittanut 3 kertaa B- lausunnon jossa maininnut työkyvyttömyyseläkkeen ja käden lopullisen vammautumisen. Käsikirurgi joka 2 kertaa leikannut kirjoitti E- lausunnon jossa mainittiin selvästi ettei lääketieteellisesti mitään pystytä tehdä kädelle joka parantaisi käden toiminnan ja kivun. Nyt määräaikainen kuntoutusraha (eläke) myönnetty huhtikuun loppuun 2023. Olen täysin väsynyt työnantajan vakuutusyhtiön toimintaan. Lääkäreiden lausunnoilla ei mitään painoarvoa. Toivon että ensi kevään jälkeen kun määräaikainen kuntoutusraha loppuu niin tulisi lopullinen työkyvyttömyyseläke päätös. Kauhea vakuutusyhtiötä vastaan vääntää asiasta vaikka tiedän että vakuutusyhtiö korvausvelvollinen vammautumisen vuoksi. Onko kenelläkään vastaavaa kokemusta? Kauanko meni kun lopullinen työkyvyttömyyseläke päätös tuli? Olen 50v mies.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi