Hs kertoo, että Janita Aution "kännitilillä" on 92 seuraajaa, joiden joukossa on videolla esiintyviä henkilöitä, kuten Sanna Marin itse ja hänen ystävänsä kansanedustaja Ilmari Nurminen
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009012343.html
Eli toisin sanoen Sanna Marin itsekin tietää jo, ketkä ovat salaisen sometilin 91 muuta seuraajaa hänen lisäkseen, eli ketkä ovat mahdollisia videon vuotajia.
Kommentit (906)
Onkohan enää edes mahdollista selvittää mikä oli se ensimmäinen julkaisu, jolla video vuodettiin kaikkien nähtäville?
Eiköhän lehdet tee vielä lisää paljastuksia.
Tätä keissiä on tosi jännä seurata!
No onhan se arpominen siitä kuka niistä sitten.
Itse en tajua kyllä tuollaista "kännitiliä".
Vierailija kirjoitti:
MIKSI pääministeri menee esiintymään tuollaiselle videolle?
Koska hänkin on vain ihminen?
Suora lainaus jutusta:
HS:n tietojen mukaan kyse on niin sanotusta juhlatilistä tai kännitilistä, jollaisia jotkut muutkin julkisuuden henkilöt ylläpitävät. Tilejä pääsee seuraamaan vain ylläpitäjän luvalla ja tileillä jaetaan juhlissa otettua kuva- ja videomateriaalia.
Olen aivan elänyt illuusiossa,että kun julkkikset ja muut pitävät bileitä kaikilta kerätään puhelimet pois. Ainakin isossa maailmassa näin toimitaan.
Aina pitää myös huomioida mahdollisen mediatempauksen mahdollisuus. "Alan ammattilaisilla" on nykyään melkeinpä uskomaton mielikuvitus, jota käyttävät tässä nykyisessä huomiotaloudessa.
En edes ihmeemmin pidä Marinista muuten minusta kyseinen juhlavideo oli ihan normaalia hauskanpitoa. Kyseessä nuorehko nainen joka piti ystäviensä kanssa hauskaa. Jos tekee työnsä hyvin ja on paikalla tarvittaessa, ei vapaa-ajan viettotavat ole ongelma. Minulla on monia ystäviä jotka myös kouluttautuneita ja hyvässä työssä ja yksityiselämän asiat ei tosiaan olisi mitään oppikirjaesimerkillistä konservatiivista elämää.
Inhimmilliset "virheet" ja käytös on normaalia. Sellaista se tulee aina olemaan ja on ollut jo aikaisemmin historiassa. En ymmärrä mitä tässä pingottaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä 36-vuotiaat naiset SAAVAT sitten tehdä vapaa-ajallaan?
Nelikymppisen ei tarvitse biletykseen enää äidiltä ja isiltä lupaa kysyä. Ehkä aviomiehelle lapsileen voi asian ilmoittaa. Onhan se Sanna Marinin videolla paissään keikistely tosi tyhmä juttu. Ystävät yhtä tyhmiä, mikähän oli motiivi yhteispelillä selvästi tehty.
Mitä siinä pöydällä muuten on, kahvikeittimen vieressä vasemmalla..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kyse siitä mitä joku nainen tekee vaan mitä Suomen pääministeri tekee. Pääministeri ei todellakaan saa bilettää jossain koksu/piribileissä
Mistä tuo koksu/piribiletieto on sinulle tullut?
Donbasin kautta Venäjältä, tietenkin.
Kukaan muu ei tällaista voisikaan ns. tietää.
Vierailija kirjoitti:
Olen aivan elänyt illuusiossa,että kun julkkikset ja muut pitävät bileitä kaikilta kerätään puhelimet pois. Ainakin isossa maailmassa näin toimitaan.
Suomi vasta opettelee ison maailman tapoja, lintukoto vasta loppui ja nyt ollaan Suomi kokoaan suurempi kartalla vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä ole kyse siitä mitä joku nainen tekee vaan mitä Suomen pääministeri tekee. Pääministeri ei todellakaan saa bilettää jossain koksu/piribileissä
Mistä tuo koksu/piribiletieto on sinulle tullut?
Silmät seisoo, vauhti päällä, ollaan laihoja kuin luurangot, sekaisin muttei humalassa.
Isopalkkaisena "viihdekäyttäjä"- nistinä tunnistan helposti kaltaiseni.
M40
Marinin pupillit eivät olleet laajentuneet. Eikö koksu/piri aiheuta yleensä pupillien laajenemisen?
Vierailija kirjoitti:
No, Marin ainakin rakastaa näyttää naamaansa somessa, ei kai sen vuoksi ainakaan niitä kerätä pois. Tärkeä työväline hänelle.
Otsikko vielä uudestaan, jotta näkyy kaikille kokonaan:
Hs kertoo, että Janita Aution "kännitilillä" on 92 seuraajaa, joiden joukossa on videolla esiintyviä henkilöitä, kuten Sanna Marin itse ja hänen ystävänsä kansanedustaja Ilmari Nurminen