Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö letku niellä itse gastroskopiassa vai sujauttaako lääkäri sen perille asti?

Vierailija
17.08.2022 |

Itselläni se sujautettiin lääkärin toimesta menemään, ainoastaan itse piti tehdä nielaisuliike avuksi. Mutta varsinaisesti en letkua niellyt ollenkaan. Lääkäri lennätti sen samantien menemään :D

Ihmettelen kun jotkut puhuvat etteivät saaneet letkua nielaistua ja oli pitänyt yrittää nielaista monta kertaa ennenkö se onnistui.

No ei varmaan onnistuisi multakaan. Toivon totisesti että lääkäri sujauttaa letkun menemään myös seuraavassa tähystyksessä ja itseltäni riittää vain se pieni nielaisuliike.

Miten tämä on teillä ollut?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lääkäri sujautti sen minullakin. Ei minun tarvinnut sitä nielaista.

Vierailija
2/4 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään nieleskelyä ehtinyt edes harjoitella. Lääkäri oli aika semmoinen lyhytpinnaisen oloinen tekijämies, että nonni hoidetaanpa tämä nyt pois tämä asia. Siinä ei paljo kyselty minulta eikö kyllä keltään muultakaan mitään.

Kyljelleen makaamaan ja letkua sisään, ilmaa pumpattiin ja vatsahaava tutkittiin ( sehän siellä oli).

Onneksi sitten toisesta päästä tehtyyn tutkimukseen oli rauhallinen ja leppoisa lääkäri, vain yksi hoitaja ja jonku humauksen se laittoi kanyylista: ei tuntunut missään , vaikka kuulin kaiken ja olin oikeestaan kait hereilläkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun piti nielaista, ei se muuten olisi mennyt.

Vierailija
4/4 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä kukaan edes pystyisi nieleskelemään vaikka haluaisin?

Alkuun yksi nielaus jonka aikana lääkäri salamannopeasti työntää letkun vatsaan. Näin se on ainakin mulla ja perheenjäsenellä menny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme