Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekon Gratha laukku

Vierailija
17.08.2022 |

Nähnyt monellakin, niin teineillä kuin keski-iän ylittäneilläkin ja mietin, että onpa näppärän näköinen laukku. Googlailin, niin olipas sille saatu hintaa.. en raski ostaa.

Marimekon Gratha laukku

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, ja se on oikeasti aivan ihana, kestävä ja käytännöllinen. Mutta ihan todella ottaa päähän kun tuntuu että kaikilla on tällainen nyt.

Vierailija
2/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, tykkään klassisesta ja ajattomasta tyylistä sekä pienemmistä logoista. Trendilaukkuja tulee ja menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on. Ostin pari vuotta sitten kun ensimmäiset muistaakseni tulivat, hinta oli silloin 50-60 euroa halvempi kuin nyt.

Ihana laukku, mutta nyt sitä näkee jo liikaakin, joten en taida käyttää enää ovinkaan paljoa.

Vierailija
4/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuin moderni kansallispuku.

Vierailija
5/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin suomalaista marimekkoa kuin ulkolaista Luiskaa...

Vierailija
6/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana laukku, mutta nyt sitä näkee jo liikaakin, joten en taida käyttää enää ovinkaan paljoa.

Kaikkien, jotka ajattelevat noin kannattaisi aina odottaa muutamia vuosia ennen kuin ostavat mitään. Siten voisitte todeta, mistä tulee suosikki ja mistä ei, ettekä menisi turhaan ostamaan tuotteita, joita ette voi naurettavan häpeänne takia käyttää myöhemmin. 

Tai ehkä voisitte kasvattaa itsetuntoanne, jottei tällainen asia muodostu ongelmaksi. 

Vierailija
7/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko edes linkin laukun kuvaan niin tiedettäisi mistä täällä puhutaan?

Vierailija
8/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä.

Minulla on Coccinellen Tebe-laukku

https://www.coccinelle.com/dw/image/v2/AAGA_PRD/on/demandware.static/-/…

Italialaista designia ja laatunahkaa, siistimpi remmi ja sitä voi säätää hyvin paljon, remmi ei hiestä ihoa, kätevä ja hyvän kokoinen johon mahtuu lompakko, kännykkä, auton avaimet, huulipuna, puuterirasia ja jää vielä tilaakin, ja sain tuon nettikaupasta juuri silloin alennuksesta 120 eurolla, oikea hinta 190 euroa, eikä ole tullut vielä kellään Suomessa vastaan :)

Nyt vasta tajusin että tuo Marimekon laukku on Coccinellea melkein satasen kalliimpi! :o

Vierailija
9/19 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on. Ostin pari vuotta sitten kun ensimmäiset muistaakseni tulivat, hinta oli silloin 50-60 euroa halvempi kuin nyt.

Minustakin laukku on kiva mutta silloin kun sitä tulee vastaan joka ostosreissulla kymmenen kappaletta en halua itse käyttää samaa. Vuoden kuluttua on taas joku uusi hittituote ja silloin voi kaivaa kaapista Grathankin. Iso osa näistä joilla on nyt Gratha ovat niitä samoja joilla viisi vuotta sitten oli kaikilla samanlaiset Michael Kors-laukut.

Vierailija
10/19 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä.

Minulla on Coccinellen Tebe-laukku

https://www.coccinelle.com/dw/image/v2/AAGA_PRD/on/demandware.static/-/…

Italialaista designia ja laatunahkaa, siistimpi remmi ja sitä voi säätää hyvin paljon, remmi ei hiestä ihoa, kätevä ja hyvän kokoinen johon mahtuu lompakko, kännykkä, auton avaimet, huulipuna, puuterirasia ja jää vielä tilaakin, ja sain tuon nettikaupasta juuri silloin alennuksesta 120 eurolla, oikea hinta 190 euroa, eikä ole tullut vielä kellään Suomessa vastaan :)

Nyt vasta tajusin että tuo Marimekon laukku on Coccinellea melkein satasen kalliimpi! :o

Kiitos vinkistä, pistin valkoisen Coccinellen crossbodylaukun tilaukseen, kun olen vielä kesäfiiliksissä : )

Vierailija
11/19 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin, mutta en halua periaatteesta maksaa laukusta noin paljon ja sitten tuo että niitä on joka toisella vastaantulijalla ainakin meilläpäin, ei kiitos.

Vierailija
12/19 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin Margbergin Elea crossbody-laukun ja tykkään. En tykkää logohihnoista ja tää on ihanan simppeli. 

https://markberg.com/products/eleambg-crossbody-bag-grain-dusty-rose?_p…

Vierailija
13/19 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan kiva laukku, mutta tuntuu että noita on joka toisella, vähän sama kuin dr. Martensit.

Vierailija
14/19 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten todella kiva laukku, mutta en pidä yhtään noin isoista logoista. Eli en omista, mutta tässä ketjussa on ollut jo hyviä vinkkejä vastaaviin.

Vierailija
15/19 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää vaihtoehtoja tuolle? Muissa lukee hihnoissa hillitymmin ja tyylikkäämmin ne logot, mutta tuossa lukee isolla MARIMEKKO, jotenkin junttia ja 2010-lukumaista.

Vierailija
16/19 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiis noita näkee tosi paljo nuorilla, ihan liikaakin, selkeesti trendi ollu ja ihmiset ostanut. Mutta toisaalta sitten jääkin varmaa samanlaisuuden mereen ku kaikill o sama.

Vierailija
17/19 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/19 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on beigenä toi laukku, tykkään siitä mutta nyt haluisin sen Baby Gratha laukun se on aivan ihana

Vierailija
19/19 |
09.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, se on minusta ruma ja kokoonsa nähden liian kallis. Minulla on isompi ja nätimpi laukku käytössä, tuo marimekon kassi olisi tarpeisiini ihan liian pieni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän