Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusin ketipinor reseptini, huomasin että lääkäri oli vaihtanut lääkitysmäärää ilman että olimme keskustelleet asiasta? Menikö oikein?

Vierailija
17.08.2022 |

Hän oli vähentänyt lääkitystä 25 mg, huomasin kun luin paketin kyljestä lapun. Eikö nämä pitäis yhdessä sopia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään sopimista jos lääkärin mielestä pienempi annos on oikea.

Vierailija
2/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis voinut jättää kokonaan uusimattakin jos koki että annostus liian iso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialahäiriösi (skitsofrenia, kaksisuuntainen tai mania) on nyt sellaisessa vaiheessa, että lääkitystä voidaan vähentää. Olisit tyytyväinen!

Vierailija
4/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen annostus sinulla nyt on?

Vierailija
5/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin olisi asiallista kertoa potilaalleen tällaiset asiat.

Vierailija
6/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinorit on mulla unilääkkeenä. (100mg nyt sitten 75mg) Olen uusinut reseptin aina kanta. Fissä, eli en ole keskustellut lääkärin kanssa asiasta. Joten mielestäni hieman outoa, että lääkäri ominpäin vaihtaa reseptiä, joka on toiminut mulla hyvin. 2 tabletilla en saanut unta. Toivottavasti 3 tabletilla. Illallahan se selviää. Ap

Vierailija
7/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unilääkkeenä on tuo annos aika tukeva.

Vierailija
8/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielialahäiriösi (skitsofrenia, kaksisuuntainen tai mania) on nyt sellaisessa vaiheessa, että lääkitystä voidaan vähentää. Olisit tyytyväinen!

Varsinainen välkky siellä. Joillakin se on nukahtamislääke tai masennuksen hoitoon.

Vierailija
9/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kertonut sulle syytä, kun kysyit häneltä?

Vierailija
10/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin (sattumalta myös unilääkkeenä syömäni Ketipinorin kanssa) ja soitin terveyskeskukseen kysyäkseni asiasta. Kävi ilmi, että lääkäri oli vain vahingossa laittanut väärän määrän. Resepti korjattiin.

Vierailija
11/11 |
17.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkärin olisi asiallista kertoa potilaalleen tällaiset asiat.

En osaa ottaa kantaa aloittajan asiaan, mutta tänä päivänä tilanne on se, että lääkärit ei ehdi nähdä potilaita. Mulle määräsi joku lekuri, jota en ole koskaan nähnyt tai puhunut kanssaan, totaalisen väärän lääkkeen, hyvä ettei henki lähtenyt. Hoitajan kautta yhteydenpito. Tähän tää oikeesti on mennyt, kaikki vaalihuumassa olevat kansanedustajat ja muut valopäät lupaa mitä tahansa. Mikään todellinen uudistus ei toteudu. Hirveä tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän