Kampaajia linjoilla??
Kommentit (17)
Apua:( Tukka on nyt liian valkoinen.. Siihen on tehty kampaajalla värinpoistoa ja päälle tuhkainen väri.. Olen pessyt syväpuhdistavalla ja vitivalkoisuus/ sinisyys on lähtenyt.. silti vieläkin tosi vaalea. Lisäksi tyvi erivärinen (ei niin valkoinen vaan enemmän kellanvaalea).
Tuosta on aikaa muutama viikko ja olen itkua tuhertanut ja yrittänyt pitää naamioita päässä, lisäksi pituutta on leikattu pois. silti hius TODELLA KUIVA eikä samanlainen kuin ennen :(
Kysymykseni:
1) miten tätä kannattaa lähteä korjaamaan luonnollisemman vaaleaksi? Kannattaako kunnon vuoksi värjätä vain tyveä ja pitää esim puoli vuotta näin vaaleana ja hoitaa hiuksen kuntoa vain?
VAI pitääkö tehdä joku esipigmentointi JA/ TAI KEVYTVÄRI ja mikähän se voisi olla?
2) Jos tätä yrittää saada luonnollisen vaaleaksi miten se kannattaa tehdä? Kuluttaako kevytväri tätä kuntoa entisestään vai voiko kunto parantua?
3) Mitkä olisi todella hyvät rakennepaikkaajat/ tehokosteuttaja tälle kuivalle latvalle? Tyvi rasvoittuu, latva on kuiva:( Nyt käytössä Goldwell Kerasilkin tuotteita shampoo, hoitoaine ja hiuksiin jätettävä h. aine sekä naamioita Bonacure, Kerasilk..
TUHANNET KIITOKSET!!
AP
Haluaisit siis tummemmaksi? Vai tasaväriseksi?
Tasaväriseksi - Mene kampaajalle, pyydä laittamaan kevytväri koko pituudelta niin, että väri tasoittuu. Voi olla että joutuu laittamaan kahta eri soosia -> maksaa rahaa
Tummemmaksi - voit laittaa kevytvärin/värihuuhtelun myös itse, valitse lämmin sävy.
Ensiapu - Hae kampaamosta keltaista värishampoota, joka poistaa sinisyyttä
Muuta?
Joudun poistumaan koneelta, mutta palaan vielä tänään.
Niin, kuivuuteen auttaa parhaiten sakset, valitan...
Vierailija:
Haluaisit siis tummemmaksi? Vai tasaväriseksi?
TAHTOISIN VITIVALKOISESTA BLONDISTA LUONNOLLISEMMAN VÄRISEKSI BLONDIKSI ESIM jessica simpsonilla hyvä väriTasaväriseksi - Mene kampaajalle, pyydä laittamaan kevytväri koko pituudelta niin, että väri tasoittuu. Voi olla että joutuu laittamaan kahta eri soosia -> maksaa rahaa ELI PARNATAAKO TUO KEVYTVÄRI TÄTÄ KUNTOA VAI HUONONTAA? SILLÄ JOS HUONONTAA, SINNITTELEN MIELELLÄNI TÄLLÄ :( MITE TUO KEVYTVÄRI ONNISTUU, JOS TYVI JA LATVAT NYT JO ERIVÄRISET?
Tummemmaksi - voit laittaa kevytvärin/värihuuhtelun myös itse, valitse lämmin sävy. EN TARKOITTANUT TÄTÄ OLLENKAAN...
Ensiapu - Hae kampaamosta keltaista värishampoota, joka poistaa sinisyyttä
Muuta?
KIITOS!
ap
http: // www. beautyriot. com/stuff/images/articles/approve/3837_4976_ Simpson-Jessica- 15-4x. jpg
Tukka on nyt juuri tämän värinen, eli todella vaalea, tyvi oranssihtava.. Latva kuiva :( Tuotteita saa suositella!!
no voi herranpieksut nainen, mitä sä enää täällä kyselet!?
Minäkin annoin sulle pitkät vastauslitaniat sun edelliseen aloitukseen (olin se jota kiitit)
LAitoin värikoodit ja kaikki, joilla sun tukan saa sävytettyä.
Miksi vielä kyselet?
Juuri tänäänkin korjasin erään kotivärjäyksen: oli yyberblondia ja keltaista ym.. ym.. ja korjasin koko värin vaan laittamalla tyveen keston ja pituuksiin kevytvärin kahdella eri värillä (siis yks ja sama soosi)
Ja tuli todella upea.
Neuvoin edellisenkin kerran esipigmentoinnit ja muut.. TEE JOTAIN ja etsi osaava kampaaja!
Kuivat saat pois leikkamalla, sehän on kuitenkin kasvava luonnonvara!
Ja sen vielä lisään, mikä on paskana pysyy paskana!
Eli kun sun tukkas on palanut vaalennuskäsittelyssä se ei siitä parane kuin leikkaamalla. Mikään hoito maailmassa ei palauta pitkän latvan elastisuutta ja kosteutta.
kerro missä vaikutat! voin tulla sinne :/
Oliko tämä sun vastaus:
Itse tekisin tuon operaation näin: ensin esipigmentointi kullalla, sitten kuivaus, sitten päälle sävy. En laittaisi kultasävyä, koska menisi todella keltaiseksi. Esim. kaduksella on sävynä 10/4 Se on kaunis vaalea jossa on seassa hieman rusehtavuutta. Eli hiuksista tulee vaalea joissa on ns rusehtava saundi. Kuullostaa epämääräiseltä, mutta se olis sun tukkaan pelastus.
Tai 9.36 ei mene vihreäksi, vaan siitä tulee sellainen hiekan värinen (vähän niinku etelän hienot biitsit)
Ja sitten niitä hoitoja, ja hoitoja.
Voisit tosissaan ensin leikkuuttaa sitten hoitaa ainakin 2 viikkoa oiken tehona sitä tukkaasi ja vasta sitten värjäyttää. ??????????????????????????
Itsehän sanoit, että HOIDA TEHONA ainakin 2 viikkoa ja sit vasta värjäys. Eli sitä olen tehnyt. Oisko sulla vielä ideoita noiksi hoitoaineiksi, Kerasilkin hiuksiin jätettävä ei ole tarpeeksi tehokas.
Miksi se mun kampaaja joka leikkasi ei puhunut esipgmenoinnista mitään? tuleeko parempi kunto tuon kevytvärin jälkeen vai ei`?
kiitos! ap
ok sorry vaan.
Mutta, siihen sun tukkaan olis tosi hyvä 9.36 tai 10.36 tai 10.8.
Niillä ei tarvitse pelätä vihertävyyttä ollenkaan.
ja ensin esipigmentoidaan, koska siitä ylivaalennetusta puuttuu kokonaan pigmentti, ja sinne olis hyvä laittaa hieman kultaa pohjalle, jotta siihen saa pysyvämmän ja EI mattaisen lopputuloksen.
Jos kampaajasi ei vaan tiedä esipigmentoinnista mitään..
Hoidot auttaa joo siihen ns. hyvään osaan, mutta pituuksiin eipä oikein mitään jos ne on niin huonossa hapessa, että venyy märkänä, eikä palaudu. Siihen auttaa vain sakset.
Hyviä hoitoja olis: tigin dump blonde, mitchellin superstong, lanzan 5steps hoito (niitä tehdään vain kampaamoissa) mutta myydään ulos proteiinihoitoja
Eli kaksi eri kampaajaa tehnyt tuon kokeen. Kuulemma ei veny enää, pituutta leikattiin yli 10 cm pois :( olkapäille on nyt tukka.
MUTTA hius on karheampi, juuri mattainen, tönkkö, hiussuomut näkyy..
Okei.. eli tämä väri on just nyt kuin tuossa linkissä minkä laitoin. Täällä melkein kaikki käyttää Scharwzkoffin (?) värejä. Osaisitko sanoa niistä vastaavia sävyjä?
Yhtä tuskaaaaa on tämä, mutta ihanaa kun joku vastaa. ap
Kyllä kaikki kampaajat noista värikoodeista tajuaa vaikka olisi mitkä värit vain.
Jokaisella numerolla kun on merkityksensä, ja me kaikki ne kyllä ymmärrämme. ja varmasti jokainen kampaaja on eläissään käyttänyt useita eri värifirmojen värejä:)
huonompikuntoiseksi vielä??
ap paniikissa edelleen..
miten lanzan ja ja joicon latvasuojat??
-ap-
Itse suosittelisin pelkkää sävyä. Ja saman värinen kevytväri sinne hyväkuntoiseen osaan.
Kampaaja kans.
eikä latvasta... tuleeko tuolla sävyllä siis pehmeämpi vai sinnittelenkö näin?
osaatko suositella noita latvasuoja?
ap
Jotain kysyttävää?