Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit tehdä mitä vaan seksissä, niin..

Vierailija
16.08.2022 |

Niin kerro, mitä kolme asiaa haluaisit tehdä seksissä?

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin olla dominatrix. Siis sitoa miehen kiinni sänkyyn/pöytään jne. Kiusata, leikkiä ja ehkä vähän satuttaa, suostumuksella siis. Hän rukoilisi ja pyytäisi että antaisin luvan orgasmiin. Nussia häntä strap- onilla pyllyyn.

Haluaisin kokeilla ryhmäseksiä sekä miesten että naisten kanssa. Koko päivän kestävä aikuisten ihmisten sessio.

Olen naimisissa, 45n.

Jos olisit vaimoni, niin pääsisit toteuttamaan itseäsi ;)

Jos saisin tehdä mitä vaan:

Kun vaimo pyytää mukaan suihkuun, niin otan mukaan imukuppidildon jonka kiinnitän suihkun seinään. Laitan vaimon peruuttamaan siihen, niiin että dildo tulee sisään takaapäin. Samalla suutelen rintoja ja kaulaa jolloin hän saa kokea miltä tuntuu kun tullaan sisään takaapäin samalla kun joku hyväilee edestä. 

Siitä jatko oman fiiliksen mukaan joko, niin että itse runkkaan ja laukean vaimon päälle tai sitten vaihdetaan paikkaa ja dildo ohjataan minun pyllyyni. Samalla vaimo voi joko runkata minua tai ottaa suihin.

Vierailija
42/62 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskisin vaimon sohvalle levittämään jalkansa levälleen ja tyydyttämään itseään dildolla. Minä seison edessä katsomassa ja runkkaan kunnes laukean hänen päälleen.

Mitenkön tuollaista ehdottaa naiselle joka ei kehtaa/suostu itseensä koskemaan miehen edessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käskisin vaimon sohvalle levittämään jalkansa levälleen ja tyydyttämään itseään dildolla. Minä seison edessä katsomassa ja runkkaan kunnes laukean hänen päälleen.

Mitenkön tuollaista ehdottaa naiselle joka ei kehtaa/suostu itseensä koskemaan miehen edessä?

Itse ostin vaimolleni muutamat dildot. Ekalla kerralla melko pienen ja itse leikin sillä hänen kanssaan. Muutaman viikon päästä ostin toisen ja kolmannen ja varsinkin tumma melko kookas dildo sai hänet viekkaan näköiseksi ja oli heti halukas kokeilemaan sitä kun se pakkauksesta esille saatiin. Olen monet kerrat katsellut kun hän työntelee sitä pilluunsa ja ratsastelee sillä himokkaasti. Samalla olen itse vedellyt käteen.

Vierailija
44/62 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Nuori ja hoikka bi-kundi mun ja vaimon leikkikaluksi

-Maitoleikit viimeisillään raskaana olevan kanssa

-Piitkä molemminpuolinen pissaleikkisessio nuoren ja hoikan bi-pariskunnan kanssa :)

M43

Vierailija
45/62 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin vaimolleni muutamat dildot. Ekalla kerralla melko pienen ja itse leikin sillä hänen kanssaan. Muutaman viikon päästä ostin toisen ja kolmannen ja varsinkin tumma melko kookas dildo sai hänet viekkaan näköiseksi ja oli heti halukas kokeilemaan sitä kun se pakkauksesta esille saatiin. Olen monet kerrat katsellut kun hän työntelee sitä pilluunsa ja ratsastelee sillä himokkaasti. Samalla olen itse vedellyt käteen.

Ostin vaimolle ensin pienen g-piste vibran ja myöhemmin jelly dildon. Kumpaakin kokeiltiin yhdessä kerran pyynnöstäni, mutta itse hän ei halua niihin koskea jos on kanssani. Käyttelee niitä sitten varmaan yksinään.

Omaan käyttööni olen hankkinut imukuppidildon josta vaimo ei tiedä. Sen voisi johonkin kiinnittää ja pyytää vaimo ratsastamaan sillä samalla kun runkkaisin edessä.

Vierailija
46/62 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin vaimolle ensin pienen g-piste vibran ja myöhemmin jelly dildon. Kumpaakin kokeiltiin yhdessä kerran pyynnöstäni, mutta itse hän ei halua niihin koskea jos on kanssani. Käyttelee niitä sitten varmaan yksinään.

Omaan käyttööni olen hankkinut imukuppidildon josta vaimo ei tiedä. Sen voisi johonkin kiinnittää ja pyytää vaimo ratsastamaan sillä samalla kun runkkaisin edessä.

Ei tarvitsisi edes kysyä. Ihana olisi tehdä noin ja mies oman laukeamisen jälkeen tulisi nuolemaan kun jatkan dildolla työntelyä..

Vierailija
47/62 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoasi siis vähän ujostuttaa edessäsi puuhailla. Jos saisi hänet vaikka hämärässä kokeilemaan ensin. Pari lasia viiniä alle. Kuitenkaan ei kannata painostaa yhtään. Antaa asian olla jos ei innostu, koska ajan kanssa asiat muuttuu

Vierailija
48/62 |
18.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin kokea, jonkun seksuaalisesti aktiivisen kanssa, muutamia itseäni seksuaalisesti stimuloivia asioita. Tai ainakin, fantasioin niistä mielelläni usein seksuaalisesti haaveillen toisinaan.

Mielessäni on kokeilla sellaista pikkutuhmaa missä joku seksuaalisesti aktiivinen olisi pukeutunut seksikkääseen asuun ja olisi sängyllä valmiina nelinkontin. Tulisin hänen taakseen ja ottaisin ohjakset haltuuni astumalla häneen samalla kun katsoisin sängyn vastapäätä olevasta peilistä hänen ilmeitään. Kiihoittavaa säädellä kiihoittumisia siinä hidastamalla ja välin nopeuttamalla tahtia.

Toisessa fantasiassa olisin kolmen seksuaalisesti aktiivisen kanssa, joista kaksi olisi bi-henkisiä. Kun ottaisin yhtä hallintaani, perinteisellä ja hyvällä tavalla, lähetyssaarnaajalla niin nämä kaksi bi:tä ottaisivat samalla 69-asennossa mittaa toisistaan. Ajattelen usein mielessäni tuollaista tilannetta, miten yksi akti kohtaisi toisen, jota olisi välillä miellyttävää katsella.

Viimeisenä olisi mielenkiintoista nauttia jonkun seksuaalisesti aktiivisen kanssa tuosta samasta, mistä eräässä laulussa puhutaan, että 'haluaisitko istua kasvojeni päälle hajareisin'. Minä haluaisin!

Samalla kun selälläni maaten seuraisin toisen kiemurteluja siinä kun kielellä kiusoittelisin. Niin voisin itse myös toisella kädellä pitää samalla hiukan ns. omaa kivaa, ja koittaa ajoittaa se oma huippu tuohon toisen huippuun ja kliimaksihetkeen.

Sellaiset fantasioinnit täältä. Sinne jonnekin, jos vain jaksoit lukea loppuun asti? En tiedä, ois kyllä vähän kivasti kiihoittava ajatus. Jos vaikka olisi joku, jolle nämä fantasiani seksihaaveeni olisi myös ehkä, hiukan se seksuaalisesti itseään kiihoittavaa ja miellyttävä juttu.

Vierailija
49/62 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

- julkinen seksi

- jäätelön nuoleminen pillulta

- pissadrinkkien tekeminen toisillemme partnerin kanssa

Vierailija
50/62 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Piiskaa!

2.Pyllyseksiä!

3.Pissaleikkejä!

Kiitos. (sukupuolella/seksuaalisellasuuntauksella ei ole niin väliä). Kaikki käy.

Vierailija
51/62 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoasi siis vähän ujostuttaa edessäsi puuhailla. Jos saisi hänet vaikka hämärässä kokeilemaan ensin. Pari lasia viiniä alle. Kuitenkaan ei kannata painostaa yhtään. Antaa asian olla jos ei innostu, koska ajan kanssa asiat muuttuu

Vaimo ei juo viiniä muualla kuin juhlissa ja menee aina juhlista suoraan nukkumaan. Viimeksi ollut seksiä hiprakassa ehkä 10 vuotta sitten.

Tänään suihkussa runkkasin iteni loppuun, niin että mällit lensi vaimon alaselälle. Sitten hän painautui kiinni minuun ja liikutteli itseään, niin että spermat levisi kunnolla väliimme. Oisikohan ollut niin että se oli hänen fantasiaansa mitä ei olla koskaan kokeiltu. Missasin tilaisuuden enkä ottanut dildoa mukaan suihkuun (ei ole koskaan ollut) mutta ensi kerralla otan.

Vierailija
52/62 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Seksi naisen kanssa (olen nainen)

2 . Seksi kahden miehen kanssa, niin että pitäis mua hyvänä.

3. Seksi julkiselle paikalla oman miehen kanssa

Vierailija
53/62 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsella kahden miehen kaunista seksiä.

Vierailija
54/62 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Seksiä humalassa

2. Että mies antaisi paljaalla (haluaa käyttää kondomia)

3. Pitkää intohimoista suutelua.

N 47v

Vierailija
55/62 |
19.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Seksi naisen kanssa (olen nainen)

2 . Seksi kahden miehen kanssa, niin että pitäis mua hyvänä.

3. Seksi julkiselle paikalla oman miehen kanssa

Hyvältä toi, ainakin mun 'seksuaaliseen korvaan', kuulostaa. Mä voisin vähän inspiroitua tuosta, ja laittaa tälläisen oman fantasiani haaveillen.

Seksiä kahden naisen kanssa (olen heteromies).

Seksiä julkisella paikalla, kuntopolun kupeessa metsikössä.

Seksiä oman rakkaan kanssa, että pitäisi mua hyvänä. Olisi mukavaa. (tai, ainakin haaveilla näin).

Vierailija
56/62 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin vaimon lahnailua,näkyy nauttivan....

Vierailija
57/62 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolisin naisen peppureikää samalla dildoa/satisfieria pimpille.

Ei vaan löydy naista, joka tuohon suostuisi.

Vierailija
58/62 |
20.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin, loppukesän helle säiden aikaan, haluisin naida jotain vedenneitoa altaassa.

Toisena voisi olla jossain rannalla, joen varrella uinnin jälkeen naintia vesirajassa.

Viimeiseksi saunan jälkeen vilpolassa paksujen mattojen päällä naintia.

Kesää on vielä jäljellä.. :) Nautitaan siitä.

Vierailija
59/62 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Haluaisin tulla naisen jalkapohjalle, josta toinen nainen nuolisi ja söisi ne

2. Haluaisin nähdä kun nainen syö toisen naisen "kermapiirasta"

3. Haluaisin osallistua koko viikonlopun kestäviin orgioihin

Vierailija
60/62 |
23.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin katsella kun mun oma mies masturboi, tästä on kehkeytynyt oikea fantasiakin.

Mies suihkussa runkkaamassa pitkällä kaavalla, nautiskellen hetkestä. Minä oven raossa katsomassa ikäänkuin salaa oma käsi housuissa ja ihan viime hetkellä tulisin huoneeseen ja sanoisin että saanko juoda kaiken sinusta