Missä myydään fariinisokeria?
Isossa S-marketissa ei ollut. Oli tavallista sokeria, tomusokeria, hillosokeria, siirappia ja jotain ruokosokeria sekä hunajaa mutta ei fariinisokeria. Onko se joku hienompi tuote olevinaan? Olen luullut sen olevan samantasoinen tuote kuin siirappi.
Olisiko Prismassa? Stockalla? Vai jossain leivonnan erikoiskaupassa?
Pitäisi tehdä banaanileipä vanhalle naapurille. Mut nyt tuli tällainen mutka matkaan.
Voiko fariinisokerin korvata siirapilla osittain tai kokonaan?
Kommentit (10)
Kaikissa marketeissa sitä on myynnissä. Joskus se voi olla tosiaan loppu ja joskus vapunaikaan se oli siirretty muiden simatarvikkeiden kanssa myyntiin kausituotteena ämpäreissä.
kysy kaupasta.
Ei oo loppu, vaan se on eri paikassa kuin missä nuo (ap:n) mainitsemat tuotteet sijaitsevat.
Ei tähän aikaan tarvii olla kaiken maailman fakiirisokereita kaupassa, eihän siitä tehdä muuta kun simaa, tervetuloa ensi huhtikuussa uudestaan.
Sokerihyllyssä sitä on aina myyty, vaaleansininen muovipakkaus.
Äskettäin ostin Citymarketista.
Voit korvata käyttämällä osin tavallista sokeria, osin siirappia tuota banaanileipää tehdessä.
Kyllä sitä on kaikissa peruskaupoissa, sokerihyllyssä. Ilmeisesti siis loppu.
Laita tavallista sokeria ja pieni loraus siirappia. Tai osta sitä ruokosokeria.
Esim Tokmannilla, jolla on n. 200 myymälää ympäri Suomen joista oli alle kymmenessä myymälässä fariinisokeri loppu.
Minä ainakin olen ostanut fariinisokeria ilman mitään ongelmia maitokaupasta. Nytkin sitä on kaksi kivettynyttä pakettia hyllyssä odottamassa joko leipäjuustokautta tai vappusiman tekoa. Juhannussimaan en sitä käytä.
Kaikissa varmaan. Jos se oli vain loppu.