Onko normaalia hierojalta, etta haluaa painella myos rinnat? kuulemma rintalihakset olivat jumissa ja halusi varovasti hieroa niita rintojen " kautta" tms. Olin vahan vaivautunut!
Kommentit (6)
jos olit vaivautunut niin asiakkaana olisit ovinut kieltäytyä moisesta! Jos tuntui ikävältä että viera äijä alkaa kopeloimaan rintamusta niin ei un suu auki ja teet selväksi että mitään rintahierontaa et halua!
No, ketjusta ei sentään tullut monen sivun mittainen. No, harjoittelemalla hyvä tulee:)
Vierailija:
Ensi kerralla haluaa hieroa kuulemma myös " alakerran" , jossa on " useilla naisilla lihaskireyttä" tms!? ap
Minä joudun hartioideni vuoksi käymään fysioterapeutilla ja kyllä hän on painellut rintoja, niissä kuulemma paljon akupisteitä ja voi painella itsekin kotona. Samoin alaselkää ja vatsalihaksia painellut/hieronut ja kyllä ihmeitä saanut aikaiseksi. Niin suuria muutoksia, että jatkan hänen luonaan käymistä vaikka suurin ongelma on jo poistettu.
Kiusallista ja vielä usein kipeää, usein pahoja lihasjumeja just noilla tienoilla.
Toki voihan rintojen yläpuolta hieroa. Siinä on yleensä tosi kipeet paikat.
on hyvä kysyä asiakkaalta, haluaako tämä että rinnat hierotaan. itse olen nainen ja varsinkin tietyn maalaiset miehet haluavat että rinnat hierotaan siinä missä niskakin!
- hieroja