Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä normaalikäytäntö hoidossa?!?

Vierailija
24.10.2006 |

Olin aivan pöyristynyt, kun näin minkälaista meninkiä lapseni hoitopaikassa on. lasten täytyi syödä lautanen tyhjäksi tai ei saanut nousta pöydästä. yksi pikkupoika kakoi ja meinasi oksentaa, kun ei saanut jo pehmeäksi limaksi mennyttä leipää alas. Poika yritti uudestaan ja uudesta työntää leipää suuhun, mutta silti vaan yökki=(

kaikkien piti osata laittaa itse vaattet ja hoitaja hermostui, jos ei onnistunut. Myöskin oli mielestäni kovin kylmän oloinen. Ei mennyt lohduttamaan itkevää lasta, vaan jätti yksin itkemään. Odottaa, että lapset osaavat kaiken hyvin. Kerrankin yhdellä pojalla oli otsassa ammottava haava. Silloin kuulemma oli kompastunut rappusissa. Tänään näin ettei lapsia vahdita/auteta rappusten menossa, vaan jokaisen täytyy ostata tulla itse ja mitään kaidetta ei ollut. Aina hoitaja on sanonut, että juu hyvä päivä ollut. sanoi myös yhdelle äidille, vaikka hänen poika oli itkenyt koko hoito ajan alusta loppuun. Kauheampaa asiasta tekee sen, että nämä lapset on vasta 2-2,5-v ja hoitaja, kuin armeijasta revästy! Vanhemmille kerrotaan hienoista kasvatus metodeista ja mitä päivä pitää sisällään, mutta nyättää tuo todellisuus olla ihan toista! Tämän tiedän, kun olin ns. " vierailupäivällä" .. Onko siis todellakin tämmöstä tämä hoitopaikka systeemi??!! Taidan ottaa lapsen takasin kotihoitoon!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähän epäselväksi oliko kyseessä päiväkoti vai pph?

Vierailija
2/3 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hoitajasta valitus! Ei selvästikkään ole sopiva lasten kanssa työskentelyyn

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä siis pph