Onko sinulla säästöjä useita kymmeniä tuhansia?
Kommentit (25)
Olen miljonääri. Perinyt paljon rahaa. Ikää 47v. Ei tarvitse koskaan tehdä töitä. Olen nainen.
45v ja aloitin säästämisen noin 25 vuotiaana. Laittanut liki kuukausittain sivuun palkastani. Mikäli on tullut töistä jotain bonuksia tai valtiolta veronpalautuksia, niin olen pääosin ne sijoittanut.
Sääsänyt ihan tavallisista töistä, nyt on yhteensä ehkä 60 000€.
58 N
On yli 30 000€ mikä on mielestäni aika vähän. Toki on muuta omaisuutta, mutta rahaa tuon verran. Olen ollut pitkään työttömänä, koska tulen hyvin toimeen ilmankin.
Ehkä n. 20t on. Oli vielä vuosi sitten paljon enemmän mutta ostimme uuden asunnon niin käytin osan säästöistä siihen. 45v
Just laskin että mulla on tällä hetkellä rahaa 3786,27 euroa (sis. muutaman sijoituksen myös). Ja tuosta on tänään palkkapäivänä vähennetty jo tämän kuun kaikki muut laskut paitsi talousostokset ruokakaupasta (niihin menee joku viitisensataa korkeintaan).
Tileillä on nyt juuri jotain alle 50 000. Rahastosijoiytuksina noin sama summa. Kiinteistöjen arvo riippuu kulloisistakin suhdanteista, tällä hetkellä ehkä vähän yli 200000. Olen 55-vuotias. Nämä omaisuudet ovat siis minun yksin, eivät esim perheen yhteiset.
Jotain 65 000€ käteisenä ja rahastossa. Kohta velaton sijoitusasunto 110 000€. Ikää 39
Juu juu on on.. mielikuvitus maailmassani siis.
en oo mitenkään 'säästänyt', se on vaan jäänyt tilille kun ei koskaa käytä kaikkea itä tulee. OK-talo, 2v uutena tilattu Volvo, pankissa reilut 86 000, ei velkaa kymmeniin vuosiin talon jälkeen.
Ikää juuri ja juuri 70v.
Tämä on nyt näitä harvoja rehellisiä vastauksia näiden miljonäärin joukossa.
Säästötilillä on 12000. Olen säästänyt enemmän tai vähemmän kuukausittain nyt noin 3-4 vuoden ajan. Enemmänkin olisi voinut, jos olisi katsonut tarkemmin, mihin rahaa käytän.
N-38
Ei ole senttiäkään säästöjä. Velkaa on kyllä ulosotossa n. 30 000€.
N45
Säästöjä tilillä n. 15 000 e. Pienestä työkyvyttömyyseläkkeestä kuukausittain säästettynä, n. 3 v ajalta. Koronan aikana ollut helppo säästää.
On. Parikymppiä likvidiä, enkä ostele nyt juuri mitään. Ikää 46. M.