G:Millä rv:llä muutkin huomasivat sinun odottavan vauvaa?
Itse sain olla vielä rv 22 rauhassa uteluilta. Varmaan siitä pari viikkoa, niin monet huomasivat.
Kommentit (7)
Odotin tuolloin jo neljättä lastani ja selvä vauvamaha pömpsähti rv 11. Sitä ei voinut peitellä mitenkään. Edellisistäkin maha on tullut selvästi esiin jo rv 12-15.
Toisaalta eräs vanha tuttu tiesi samassa raskaudessa, jo rv6 että olin raskaana... ekana tavatessaan tokaisi että saa varmaan onnitella pikkukakkosesta ja taputti massuani... Hm, jotkut on ehkä tarkkanäköisiä ja toiset taas ei tajua sitten mitään muuta kuin oman napansa.
Minulla oli todella pieni maha ja se popsahti esille oikeastaa nvasta viikolla 37.
mahan kasvusta huomattiin noin viikolla 24-25
Isäni on sellainen.. Kun kerroin olevani raskaana,hän sanoi huomanneensa sen musta vaik masu ei viel erottunu..
ja tos pari päivää sano mun siskon silmistä nähneensä että se on raskaana ja niin sit paljastu sekin raskaus=)
selitys: en enää käynyt töissä tupakalla, kaikki heti tiesivät, kahden aikaisemman kerran kokemuksella, että olen raskaana...
kerran kuudennella kuulla ollessani joku kysyi vitsillä, että olenko raskaana, mutta ei uskonut kun kerroin.
Joskus rv 26 jälkeen alkoin jotkut huomata, kun oli kuitenkin kesä ja vaatteet sellaiset, että maha näkyi helposti.