inssin ajotuksesta kyssäri..
eli elämäni toista inssiä ollaan tähän kiertoon tekemässä,meinasin masentua vaan kun ovistikkuihin (fertest) tuli neljänä päivänä vaan haamua.Soittelinkin jo polille ja siellä tosi tympeä hoitaja vaan tokaisi että ei sitä ovulaatioo kuule joka kierrossa välttämättä tule..mua masensi ihan hirveesti tuollainen hoitaja,mun mielestä lapsettomuushoitajan pitäisi olla rohkaiseva ja tsemppaava herkässä mielentilassa olevan lapsettomuushoidoissa olevan tukija.Tänään ostin sitten RFSU:n testit ja tein heti töistä tullessani ja tsadaa, kaksi räikyvän kirkasta viivaa..(olin aina luullut että aamuvirtasta pitää testata,mutta tuossa lukikin että klo 10-20 on paras aika)Olen niin innoissani,clomit 2kpl kp5-9 käytössä ja kolme munasolua,joten toiveet on korkeella (ovuloin kyllä hyvin itsekin,ja joka kierrossa mutta nyt kolme kertaa parempi mahollisuus..)siis kun aamulla soitan polille ja kerron positiivisen tuloksen,niin tehdäänköhän inssi sitten vasta torstaina..ajattelin vaan kun huomenna mies lähtee työmatkalle (voisi perua jos nyt saisi tietää että inssi tehtäis huomenna jo)siis osaatteko auttaa,esim TRUST osaatko sanoo mitään kun täällä keksisuomen sairaalassa hoidoissa..kiitos jos jaksoitte lukea,tsemppiä kaikille ja voimia..Kaipaan siis aika pikaista vastausta:OVIS TÄNÄÄN ILTAPÄIVÄLLÄ POSITIIVINEN;INSSI JO HUOMENNA VAI YLIHUOMENNA..kiitos etukäteen..Ride
Kommentit (3)
siis pitäisköhän mun pyytää huomiseks vapaata jo nyt..on meinaan aika hankala tilanne ku oon sellasessa työssä etten pysty yhtäkkisesti minnekään lähtee,joten jos " ite päätän" että inssi ois huomenna,pitäs mun tänään pyytää vapaata (sen takia tarvis melkeen koko työpäivän kun ollaan miehen kanssa aina yhessä otettu simpat purkkiin,niin jos purkituksen ja inssin välissä on vaikka 3h väliä ja simpat sais viedä vasta n 10 aikaan niin turhaa lähtee töihin 7-15...)ja miehen pitäs saada tietää että suunnittelee huomisen työmatkan silleen että lähtisi myöhemmin.Vaikea tilanne,toisaalta inssi torstaille sopisi aikatauluihin ehkä paremmin,mutta onko silloin jo myöhäistä,voinko luottaa siihen että jos aamulla soitan sairaalaan ja sanon että inssi ois tehtävä tänään niin pystyykö ne tekeen..koska seuraavaa päivää en kehtais enää pyytää töistä vapaaks..niin hankalaa..kertokaa mitä tekisitte mun sijassani..
varmasti plussaat,ja varmasti tulen samaan junaan ;)
keskisuomalaisena vastailen...Mulle tehtiin inssi ovisplussapäivänä. Irrotuspiikkiä ei ollut käytössä, clomit kp3-7.Tein testin aamupissasta (ferttest, jonka saa aamupissasta tehdä) ja soitin heti polille " lh-plussasoittoaikana" . Tuolloin hoitaja antoi inssiajan saman päivän iltapäiväksi In-tiimiin. Jotenkin olettaisin, että jos sulla oli lh-plussa tänään iltapäivästä, niin inssi olis huomenna. Jos olen väärässä, niin korjailkaa!
t. Senniina, joka jännittää 1. inssin tulosta...