Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätin muijan kesken treffien ja lähdin kotiin

Vierailija
13.08.2022 |

Lässytti vaan eksistään koko ajan. Tuli sellainen fiilis että oli kylän pyörä.

Varsinainen tinder helmi taas.

Mistä niitä tasokkaita naisia löytää?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit oikein ja vältit luodin.

Vierailija
2/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun oma taso ei päätä huimaa kun puhut jostain kylän pyöristä ja jätät naisen ja puhut hänestä muijana. Katso peiliin! Kaiken lisäksi itse mätsäsit hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo semmoinen ihminen on raivostuttava jonka elämä on ollut niistä eksistä kiinni, itsekkin olin jokin aika sitten treffeillä tämmösen kanssa mikä aloitti jokatoisen jutun niin että "joo se oli ihana paikka kun eksän kanssa oltiin siellä" jne.

Vierailija
4/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot aika vässykkä, kun et kestä vertailua.

Sulla ei ilmeisesti ole tarjota mitään naiselle kun tuli pupu pöksyyn.

Vierailija
5/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylän pyörät on kyllä viimeinen asia mihkä kannattaa seota. Aina joku huutelee, että olen polknut tollq.

Vierailija
6/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Oot aika vässykkä, kun et kestä vertailua.

Sulla ei ilmeisesti ole tarjota mitään naiselle kun tuli pupu pöksyyn.

Ei tuota eksän ottamista esiin joka toisessa lauseessa jaksa kuunnella nainenkaan. Jos asia liittyy eksään luontevasti silloin tällöin niin ok mutta varsinkin perhekeskeisillä ja vastaeronneilla ne eksäjutut ovat vielä tylsiäkin.

Vierailija
7/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Joo semmoinen ihminen on raivostuttava jonka elämä on ollut niistä eksistä kiinni, itsekkin olin jokin aika sitten treffeillä tämmösen kanssa mikä aloitti jokatoisen jutun niin että "joo se oli ihana paikka kun eksän kanssa oltiin siellä" jne.

Nainen testaa vaan tällä uutta miestä ja asettaa hänelle lähtötason.

"Eksän kanssa oli ihana reissu Pariisissa"

Tarkoittaa sitä, että minimitaso reissulle on se Pariisi ja siellä on oltava jotain ihanaa.

Siinä mielessä naisen strategia toimi, ap:n taso reissulle on reissu abclle, eikä se ole edes erityisen ihanaa.

Deitti kiittelee että ap otti onkeensa ja tajusi häipyä kun hiffasi että nainen on "out of his league"

Vierailija
8/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylän pyörät on kyllä viimeinen asia mihkä kannattaa seota. Aina joku huutelee, että olen polknut tollq.

Viimeinen asia on ne polkijat, joka pyörää täytyy kokeilla. Että voi sitten huudella.

Vierailija
9/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

M32 kirjoitti:

Nainen testaa vaan tällä uutta miestä ja asettaa hänelle lähtötason.

"Eksän kanssa oli ihana reissu Pariisissa"

Tarkoittaa sitä, että minimitaso reissulle on se Pariisi ja siellä on oltava jotain ihanaa.

Siinä mielessä naisen strategia toimi, ap:n taso reissulle on reissu abclle, eikä se ole edes erityisen ihanaa.

Deitti kiittelee että ap otti onkeensa ja tajusi häipyä kun hiffasi että nainen on "out of his league"

Mikäs hiippari se sinä olet kun pyörit toisten treffeillä mukana? Tai jutuista päätellen ainakin oot ollu vieressä kuuntelemassa.

Vierailija
10/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sun oma taso ei päätä huimaa kun puhut jostain kylän pyöristä ja jätät naisen ja puhut hänestä muijana. Katso peiliin! Kaiken lisäksi itse mätsäsit hänet.

Katkeran vanhanpiian defenssit 🤣😂

Vierailija
11/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millionairematch ja Rosebrides

Vierailija
12/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy tinderistä :D

Mene iskemään jonnekin muualle kuten harrastuksiin tai opiskelun piireihin. 

Vierailija
13/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku ajanut toisen pyörällä?

Vierailija
14/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tinderissä, urheilen, olen aina kotona ja olen kunnollinen nainen. Harmi vaan että olen varattu. 😅

Nainen 28

Vierailija
15/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tuhlata aikaansa sellaiseen, jolla ei ole käytöstapoja. Ei eksistä jutella deiteillä.

Vierailija
16/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tinderissä, urheilen, olen aina kotona ja olen kunnollinen nainen. Harmi vaan että olen varattu. 😅

Nainen 28

Monta viiniä olet jo juonut? Aivan tyhmä vastaus. Et taatusti ole koskaan ollut Tinder-deiteillä ja ottanut sen opiskelijakaverisi.

Vierailija
17/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko kätevästi vaihtaa puheenaihetta mieluisaan aiheeseen, no et, kun se vaatisi sosiaalisia taitoja.

Vierailija
18/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen 28

Monta viiniä olet jo juonut? Aivan tyhmä vastaus. Et taatusti ole koskaan ollut Tinder-deiteillä ja ottanut sen opiskelijakaverisi.

No siis en ole ollut, ja en juo tällä hetkellä.

Nainen 28

Vierailija
19/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kätevästi vaihtaa puheenaihetta mieluisaan aiheeseen, no et, kun se vaatisi sosiaalisia taitoja.

Parempi antaa muijan puhua itsensä pussiin ja heittää menemään.

Ap

Vierailija
20/41 |
13.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millionairematch ja Rosebrides

Heh joo varmaan. Toki noissa ei taso kertakaikkiian voi olla alempi kuin suomitinderissä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan