Tapailemallani miehellä on 80cm leveä sänky
Jos se pyytäisi joskus jäämään yöksi nin missä minä nukun?
Kommentit (9)
Oletko yli 80 cm leveä? Jos olet, laihduta.
Lattialla tai sohvalla. Mullakin tuollainen sänky.
Eihän siinä mahdu edes paneen! Mulla on parisänky, vaikka asun yksin. Mahtuu hoidotkin viereen.
Mulla on myös, mutta sitten naisvieraita varten on ilmalla täytettävä leveä ilmapatja, jossa sitten molemmat nukumme.
Kyllä siinä hyvin mahtuu päättekkäin olemaan. Eri juttu jaksaako koko yön touhuta. Mies sitten lattialle, kun alatte nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Eihän siinä mahdu edes paneen! Mulla on parisänky, vaikka asun yksin. Mahtuu hoidotkin viereen.
Mahtuuhanpäällekkäin,takaapäin aikoinaan exällä oli 80cm sänky ja hyvin onnistu paneminen. Myöhemmin ostettiin 180cm sänky jotta mahtui nukkumaankin.
Nykyään naiset ovat niin kehopositivisia että heidän leveytensä on helposti yli 80 cm. Itselläni on kompromissi 120 cm ja siltikin on pakko valita naiset enemmän hoikan missitasoisen tai normaali vartalon mukaan ja syrjiä kehopositiivisia vaikka olisivat miten mielensä puolesta parempia.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset ovat niin kehopositivisia että heidän leveytensä on helposti yli 80 cm. Itselläni on kompromissi 120 cm ja siltikin on pakko valita naiset enemmän hoikan missitasoisen tai normaali vartalon mukaan ja syrjiä kehopositiivisia vaikka olisivat miten mielensä puolesta parempia.
Yrittäkää nyt ymmärtää se ei ole minun syyni vaan sänkyjä myyvien liikkeiden syy!!! *raastaa polvillaan rintamustaan*
Sängyssä ja mies patjalla sen vieressä.
T: Nainen jolla kapea sänky ja jolla myös varapatja yövieraita varten