Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sterilisaation haluaisin mutta nukutus pelottaa

Vierailija
24.10.2006 |

voikohan toivoa puudutusta koska tehdäänhän sektioitakin puudutuksessa? Niin taidan olla myös toimenpidekammoinen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen sterilisaatio onkin helpompi tehdä, kun johtimet on vielä pinnassa. Siksi ehkä puudutus. minutkin nukutettiin ja musta on kanssa älyttömän ihanaa se tunne kun alkaa taju lähteä. ENkä osaa pelätä nukutuksen riskejä, vaikka olen ylipainoinen ja tupakoitsija. Nukutuksesta toivuin nopeasti. yhdeksältä aamulla nukutettiin ja kahdelta päivällä pääsin kotiin. Rohkeasti vaan!

Vierailija
2/6 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minut on nukutettu usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tehtiin ihan puudutuksessa, synnytystä seuraavana päivänä. Ja nimenomaan lääkäri sanoi että turha nukuttaa, koska kyseessä helppo ja nopea toimenpide. Puudutettiin siis kaulasta alaspäin koko nainen, ja oli kyllä metka tunne, kun vielä sai vähän rauhottavaa.. heh!!

Vierailija
4/6 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puudutuksesta? Tajusitko mitä toimenpiteenaikan tapahtui vai vaikuttiko rauhoittava niin ettei toimenpidettä ajatellut?

T ap

Vierailija
5/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/6 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tehtiin sektiossa ja puudutuksessa. Todellakaan ei tunne mitään, mitä tehdään. Minulla on puudutuksessa esim. poistettu kohdusta ylimääräistä ja asennettu kierukka samalla (ylirunsaiden juukautisten takia, sterilisaatio ei vaikuttanut niihin) ja niitäkään en mitenkään tuntenut. Sain kyllä rauhoittavia, joita pyysin etukäteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi