Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä siinä on niin kamalaa, jos kumppani sanoo..

Vierailija
12.08.2022 |

Pidä turpas kiinni?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, joskus on hyvä olla hiljaa ja välttää tilanteen eskaloituminen.

Vierailija
2/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei siedä ollenkaan "rumaa kielenkäyttöä" vaan pitäisi tuokin ilmaista jotenkin pehmeämmin ja kohteliaammin. Mua ei kyllä haittaa, voin riidellä ihan kunnollakin ja se tekee joskus vaan hyvää, mutta kerran seurustelin miehen kanssa joka meni ihan sekaisin tuosta, kaikki olisi pitänyt olla pehmeää tunnelässytystä tyyliin "minulla on nyt hermot vähän kireällä, voisitko ystävällisesti olla hetken aikaa hiljaa että saan omille ajatuksilleni tilaa rauhoittua".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma kielenkäyttö on rumaa. Et käytä sitä - etenkään - sellaista ihmistä kohtaan, jota kunnioitat.

Vierailija
4/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aggressiivista käytöstä. Useimmat eivät halua, että kumppani käyttäytyy aggressiivisesti.

Vierailija
5/5 |
12.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuo taas ei kuulu missään nimessä normaaliin kielenkäyttöön kotona. Mitään korukieltä ei tarvita, mutta tuollainen laukominen on askel kohti henkistä väkivaltaa. Kannattaa ehkä miettiä sietäisikö itse, että kumppani sanoo noin. Sitäkin kannattaa miettiä missä tilanteissa tuollaisia lauseita käyttäsi kodin ulkopuolella ja mitä siitä seuraisi.