EX-ONNELLISET -sarja, ihana mutta mitä ihmeen kökkönäyttelemistä joidenkin kohdalla?!
Pliis, ei mitään spoilaamista kun itse olen vasta kaudessa 2 enkä ole nähnyt sarjaa aiemmin. Nyt aloin katsoa ja tykkään samaan tapaan kuin aikanaan Klikkaa mua -sarjasta. Hauskasti muuten samoja naamoja tässäkin. :)
Mutta siis se mikä häiritsee: paikoitellen ihan kaamean kökköä näyttelemistä kun kyseessä on kuitenkin ihan niminäyttelijät. Aivan erityisesti ärsyttää se Karoliina Blackburnin hahmo, en äkkiseltään muista mitään niin epäaitoa.
Mutta muidenkin kohdalla välillä häiritsee. Mikä on siis pielessä, ohjaus vai näyttelijäntaidot sinällään? Klikkaa mua oli ihan huippuhyvää näyttelemistä kaikilta osin, siksi tämä jää kyllä kauas hopealle.
Kommentit (6)
Vanha sarja, kuka tuota enää katsoo?
Tylsä sarja. Tai se 1. kausi taisi olla ihan katsottava mutta sen jälkeen meni kyllä tylsäksi...
Eka kausi oli hyvä minunkin mielestäni, mutta tokalla lopahti. En pitänyt myöskään KB:n näyttelemisestä.
Harmi jos tämä tästä vielä huononee. Itse olen tykännyt tästä toisesta kaudesta muuten kyllä, mutta tosiaan tuo tiettyjen näyttelijöiden näyttelemisen laatu on välillä ihan luokatonta ja se oikeasti häiritsee katselukokemusta. Ensimmäisellä kaudella kaikki oli sen suhteen hyvin. AP
Klikkaa mua oli kyllä ihana! Pitääkin katsoa pitkästä aikaa. Samaa mieltä tästä.