Verta kahtena eri päivänä
Hei!
Nyt viime lauantaina ja taas eilen keskiviikkona tuli kirkasta verta, sitä jäi myös paperiin. Ei siis paljoa mutta tuli kuitenkin. Menkat pitäisi alkaa reilu viikon päästä. Välissä ei siis ole tullut tuota verta. Luulin la hetken, että menkat alko, mut ei ne sit alkanutkaan. Mahakin oli ollut kipeänä edellisiltana, luulin silloin että johtui ruoasta.
Esikoisen aikaan tuli pitkin raskautta verta, mutta alusta en tiedä, kun meni aika pitkälle, että tiesin olevani raskaana. Tuolloin useasti selvitettiin, mutta syytä ei löydetty, aina vauvalla oli kaikki hyvin. Tähän pitänee kai sitten mainita, että olen rh- ja vauva oli rh+
Raskaus ei mahdotonta, mutta toki tässä nyt muutenkin miettii, et mikä mulla on. Kun netistä yritin etsiä, niin en löytänyt kirjoituksia tästä, että kahtena päivänä tulee.. Siinä oli kuitenkin useita päiviä välissä.. Siis että tulis ne "valemenkat" ja kun ei ollut edes menkkojen aikoihin. Tein tänään raskaustestin, kun oli kaappiin jäänyt. Tosin se oli menny vanhaksi 2,5v sitten, eli eipä siitä voi mitään päätellä, mutta teinpä nyt ku kaapissa oli.. Negatiivista näytti. Tehnen lähipäivinä uudestaan. Yks juttu mitä esim ihmetellyt paljon, että on tullut nyt usein aftoja kieleen. Luin että saattaisi olla kans raskausoire. Oon kyllä syönyt suklaata vähän enemmän viime aikoina, mutta ei kyllä oo aikoihin ollu aftoja.
Kiitos vastauksista :)
Kommentit (3)
Heldelmöittyneen munasolun kiinnittyminen kohtuun voi lukemani mukaan aiheuttaa pienen vuodon sekä alavatsatuntemuksia. Yleistä se ei vissiin ole, mutta mahdollista kyllä.
No nyt herätessä oli taas pikkuhousut ihan reilusti veriset. Onko kellään ollut tälläistä? Nyt lähiaikoina pitäisi kuukautisetkin alkaa, mutta epäilen että olis vain vuotoa taas. Raskaustestin aion tehdä lähiaikoina. Oon tosiaan rh- ja Ekassa raskaudessa oli vuotoa pitkin raskautta, vauva oli rh+
Vanhentuneet testit eivät ole luotettavia.
Kuukautiskierrossa on ihan normaali olla välillä häiriötä.