Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte tilanteessani? Työkyky.

Vierailija
10.08.2022 |

Työni on alusta asti ollut minulle muita rankempaa, mutta kaikki keille olen tästä hankaluudesta maininnut (eli työkaverit, pomo, puolisoni, ystävät ja työterveys) ovat kaikki sanoneet että kyllä tämä tästä kun työhön tottuu. Nyt tuolle hankaluudelle löytyi ihan sen selittävä fyysinen syy, sanotaan nyt vaikka esimerkkinä että lievä kuulonalenema ja työ on ympäristössä jossa on jatkuvasti meluisaa.
Nyt harmittaa ettei tuo vaikeus ollutkaan tottumuksen puutetta vaan johtuu asiasta, joka ei tule korjautumaan ja jopa pahenee. Tilanne ei ole niin paha että olisin työkyvytön, mutta olen rättiväsynyt joka työpäivän jälkeen ja tuntuu inhottavalta kun en vain pysty samaan kuin muut. Pelkään etten löydä uutta työtä jos lopetan, tai olen uudessakin työssä samassa tilanteessa. Oma luonnekaan ei oikein antaisi myötä luovuttaa töissä näin "pienestä", mutta järki sanoo että enhän minä nyt voi jatkaa töissä mihin en täysin pystykään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen etsimään uuden työpaikan! Itse olin samassa tilanteessa aikuisiällä puhjenneiden allergioiden myötä. Löytyisikö ihan samasta työpaikasta joku sinulle paremmin soveltuva työtehtävä?

Vierailija
2/5 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi työ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisessa työssä olet?

Vierailija
4/5 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kuuluu työterveyden kanssa selvitettäviin asioihin.

Vierailija
5/5 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyspsykologille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän