Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä aikaikkuna

Vierailija
10.08.2022 |

Teen yksin töitä. Minulla on aikaikkuna kolme tuntia, jolloin työskentelen. Laitan herätyksen kellosta. Tähän aikaan sisältyy tietysti taukoja, jolloin juon vettä ja vain istun ja katselen ympärilleni.
Mitä ajatuksia tämä herättää, vai herättääkö mitään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut tämän tehokkaaksi. Työskentelyni ei ole suoritusperusteinen, vaan aikaperusteinen. Olen visuaalinen suunnittelija. Työskentely on paineettomampaa, kun aikaa on paljon. 

Vierailija
2/5 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on töissä tietokone, jolla teen töitä 7h15min päivässä, välillä toki on palkaton ruokatauko ja lisäksi juon vettä, joskus kateselen ympärilleni. Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei ole tarve olla millään tavalla tehokas. Tai tehdä asioita nopeasti. Yllättävän paljon saa aikaiseksi kolmessa tunnissa. Teen töitä näin joka päivä kolme tuntia.

Vierailija
4/5 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on töissä tietokone, jolla teen töitä 7h15min päivässä, välillä toki on palkaton ruokatauko ja lisäksi juon vettä, joskus kateselen ympärilleni. Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää?

Mitä töitä teet?

Tuskinpa mitään todella luovaa. 

Vierailija
5/5 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että tuskinpa teet töitäsi täysin itseohjautuvasti, niin kuin minä. Sinulla on speksit. Minulla ei ole niitä. Siksi aikaikkuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä