Stockmann: voiko olla surkeampaa palvelua?!
Tilasin paketin Stockmannilta ja valitsin noudon Tapiolan Ainoan noutopisteeltä. Jouduin erikseen lähteä hakemaan pakettia toiselta puolelta Espoota, kun menoa Tapiolaan ei ollutkaan kuten tavallisesti.
Kun saavuin noutopisteelle, siinä oli vaan lappu ovessa palaan hetken kuluttua ja kaksi 020- alkuista, oletan maksullista numeroa, johon voi soittaa kiireellisisissä asioissa. Aikani odoteltuani koitan soittaa toiseen numeroon ja se menee vastaajaan jossa kerrotaan mihin aikaaan noutopiste palvelee, juu kyllä arkisin klo9.30-21.30. Soitan toiseen numeroon ja puhelu menee Ainoan infoon jossa sanotaan, että jos luukulla lappu, että palaan hetken kuluttua, niin sitten varmaan asiakaspalvelija palaa hetken kuluttua, on varmasti hakemassa pakettikuormaa. Onko hetki 45min? Tunti?
Lopulta nuori asiakaspalvelija kävelee paikalle tooooodella hidasta vauhtia munkkipussi kädessään. Kun sanoin että olen yli puoli tuntia odotellut, hän vastasi että valitettavasti hän on yksin palvelupisteellä, joten ei voi mitään. Eli odotin siinä sen takia reilu puoli tuntia kun hänen piti päästä ostamaan munkki kesken vuoron. Stockmannin noutopisteellä? Kaikenlisäksi olivat lähettäneet paketin väärään pisteeseen, joten en edes saanut koko pakettia!! Kun kysyin olivatko numerot maksullisia, joihin soitin, vastasi että et tietenkään maksa mitään kun hän ei ole vastannut puheluihin!!
Kommentit (2)
Toivottavasti edes saat sen paketin, ja siellä on mitä olet tilannut. Se on tänä päivänä alan huippusuoritus ja asiakkaalle luksuspalvelua.
Olisit vaatinut kotiinkuljetuksen sieltä minne paketti oli toimitettu. Yksi turha reissu riittää asiakkaan juoksuttamiseen.