Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**TIISTAI SYYSäidit04**

24.10.2006 |

Availen pinoa, kun en nuku..katsellaan, jos ehdin kirjoitella, kun äitini on nyt kylässä! Aamulla neuvolaan..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan vielä viitsi alkaa meteliä pitämään, kun muutenkin huonouninen äitini ei varmaan saa täällä kaupungin metelissä nukuttua, kun mä vielä ramppaan kaiket yöt vessassa ja Nea juttelee unissaan. Pelkään, et karkotetaan se pois meiltä.. Sanoin kyllä, et ei voi lähteä, kun naapurikin lomilla ja ei oo Nekulle hoitajaa jos synnytys käynnistyy! :)

Ynis, ihanalta kuulosti sun sanat! En vaan uskalla toivoa helppoa vauvaa liikaa, ettei pudotus tule kovaa ja korkealta..

Reeli, voi harmi kun flunssa tuli! Toiv. pian helpottaa, voin kuvitella, et olo on järkky! Mä oon koko ajan pelänny, et vielä tulis flunssa, viime kerta oli kamala.. Nekkua lähdin synnyttämään flunssan kourissa, ei ollu kivaa..

Eilen tehtiin hyvin pikainen ostopäätös sohvista! Askossa oli huippu tarjous, 2 sohvaa yhteishintaan 399¿, alkuperänen hinta 999¿! Ja eilen vaan oli tarjous voimassa! Siinä sit jouduttiin asia ratkaisemaan ja nyt vähän hirvittää! Kivan näköiset sohvat,väri beige, ollaan kaiketi hulluja.. Mut vihreä ja punainen ei meille sovi. Katsoin kyllä haikeena suklaanruskeita sohvaihanuuksia, joiden hinta oli liian korkea. Äiti parka joutui suoraan junamatkan jälkeen huonekaluliikkeisiin ja kun ei ollu Nekulle rattaita, oli show melkoinen tytöllä, kun rynni pitkin käytäviä ja yritti kiipeillä sohville..huoh.. No sohvat tulee ens viikolla, ilmainen kotiinkuljetus. Ajateltiin, et tähän hintaan ei tulla sohvia koskaan saamaan ja ne oli kivat ja nyt KUITENKIN mietityttää kun niin nopeasti kaikki kävi..

G: Vauva-sivuilla, odotus ja synnytys taaperoiden lisäksi, s-posti, siinä taitavat olla. Ja myös tulee hauttua näitä aukioloaikoja, palveluja ym.

Mä oon ollut aikamoinen keräilijä, mut muuton yhteydessä tuli mitta täyteen. Viskoin kaikki turhat opiskelupaperit ym menemään ja paljon muuta, mikä vaan lojunut kaapeissa. Päiväkirjat on varastossa, niitä en halua hävittää, en tosin vielä lukeakaan!

Mua masentaa, jos tääkin päivä sateinen, eikä päästä Nekun kanssa ulkoilemaan. Illalla satoi välillä ihan kaatamalla.. Oon kade Saamuskan kirpeälle pakkaskävelylle! Mut nyt suihkuun ja sen jälkeen kahvia ja äidin tekemään ihanaa banaanikakkua! Söin jo purkin ananasta, kun suolasta on tullut syötyä ja luomet turvonneet ja oikean käden sormet.

Mukavaa päivää kaikille ja jaksamisia!

Enkeli1 ja Nea+minivauva rv36+3

Vierailija
2/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masu täynnä hotellin aamiaista. En ole koskaan ollut mikään aamusyöjä, mutta näköjään nyt vois syödä millon vaan ja koko ajan.

Enkeli, me ostettiin meidän olohuoneen ruskea sohva just tollasena heräteostoksena. Ei oltu edes ajateltu hankkia uutta sohvaa, mutta törmäsin siihen kaupassa ja se oli puoleen hintaan ja vielä vuodesohva. Ymmärrän " paniikki" -fiiliksen tollasen jälkeen:) Voin kuitenkin sanoa, että me ollaan oltu TOSI tyytyväisiä sohvaan. Ehkä tekin:)

Pilelle piti sanoa joskus aamuheräämisestä. Minäkin herään klo 6.20-6.30, mutta kun työmatkaan menee 40-45min, niin ei siinä jää aikaa lorvia. Ton aikasemmin en halua alkaa heräilemään:) Kun oiskin lyhyempi matka töihin!

Nyt lähden etsimään linja-autoasemaa ja oikeaa bussia:)

T: Ynis, Savon seikkailija:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana syksyinen sadesää!

Vauveli heräs puol7 ja laittoi uudestaan nukkuu puol8.

Hilma heräs just :o

Tänään on onneksi kerhopäivä,sit aateltiin leipoa pullaa

tulee Hilmalle tekemistä.

Surffailut:

vauva:taapero,

huutonetti,gmaili,

oikotie(tontit),

sit kaikkimahdolliset ja mohottomat ostopaikat(ellos,hm,cdon,discshop,ym),

sampon sivuilla tulee käytyä usein,

makupalat sivuilla missä on tooosi paljon ruokalinkkejä,radiohelsinki,youtube siinä suosikit!! :)

iskä on saanut jo partakoneen isänpäivä lahjaksi.

saappaat se kans tarveis...

kortti tehdää ja aateltiin ylläriks voileipäkakku pieni.

iskä on töissä isänpäivänä.

Ihanaa Enkeli kun oot saanut äitin kaveriks!

Samariinin perheelle hauskaa syyslomaa!

Ynikselle hauskaa savon matkailua :) (mun kotiseutua :)

Nyt kahvin keittoon

Ramika*

Vierailija
4/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa pinoudun, jos joku muistaa....

Paljon olen ollut taustailijana mutta kirjottaminen jäänyt vähemmälle. Työ vie ajan, vaikka vapaa päiviä aika kivasti kun teen osittaista hoitovapaata mutta silti.

G: mä käyn vauvalehdellä: vauvakuume, taaperot, asuminen, parisuhde. sit lisäks kaks pluss, iltalehti, iltasanomat, nakarit, minäkin kävin aikoinaan paljon kun häitä sunniittelin.

Poika kasvaa lujaa vauhtia, ajatella että ikää jo 2v 2kk, hoitokin alkanut sujumaan hyvin, ei enää itkuja. pari viikkoa meni itkiessä. hoitopviä on kussa vaan 9-11 suunnilleen.

Mä lopetin eilen yövuorot ja vieläkin väsyttää. Meillä aamut aikastuneet, nyt herää joka aamu 7 aikaan, argh, enne meni lähemmäs kasia. nukkuun menee 20 aikaan. toivottavasti olis vaan joku kausi, luulis pimeellä olevan unetarve suurempi kun kesällä!

Mitäs meille muuta, meillä on mihen kanssa sukset ristissä, tuntuu että tapellaa joka pvä monta kertaa joka asiasta ei vaan kestetä tosiamme yhtään tai mä en kestä miestä, en mitään siinä. ärsyttää kun välillä tuntuu että elää samasssa talossa mutta mistään ei jutella ja mihkään mies ei vastaa. välillä miettii oisko helpomaa vaan erota mutta en oikein siihenkään usko. Kuulin just erouutisia suvusta sellanen ihanneaviopari mun setä, olivat yhdessä 24 v kolme lasta, tuntu et niillä hyvä liitto no nyt yks kaks mies löysi uuden ja ne eros kamlaaa tuohon pariin luotin kuin kiveen, mun suvussa on enää yks pari joka ei ole eronnut. alkaa pikkuhiljaa miettiä jos joka kolmas aviopari eroaa kuulutaanko mekin joskus siihen... no toivottavasti ajksoitte lukea omaa napaani...

täällä satanut monta pvä, tänään menemme kerhoon.

pitäs haravoidakin mutta kun ei vaan viitsi, jaksa, anatkaa voimaa jostain.

no jospa positun narisemasta.

p.s ainiin elämäntaparemonttilaiset paino jumittaa samassa tilassa....

Vierailija
5/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetki sit herättiin, näköjään me päästään heti lomarytmiin ku on pienikin mahdollisuus...

taas on harmaata ulkona, mut tosi lämmin, melkeen 14 astetta! Eipä tosiaan tarvii villahaalaria näillä ilmoilla (Ida siis). Mä kyllä odotan et tulis jo talvi, muutama aste pakkasta ja lunta. Tosin näillä leveysasteilla taidan saada vaan räntää ja loskaa :(

Isänpäiväg: Ajateltiin ostaa miehelle sellanen reppu johon mahtuu kannettava, kun kuitenkin joka päivä raahaa konettaan kouluun. Kortti tekemättä, mut tekisköhän noi päiväkodissa jotain?

Reelille pikaisia paranemisia, on tosi kurjaa sairastaa ihan loppuvaiheessa. Mähän sairastuin Idaa odottaessa rv 38 " flunssaan" , viikon odottelin ja olo vaan paheni, sit lääkäriin ja tulos: keuhkokuume! Oli ihan kamalaa ku joka paikkaa sattu eikä saanu nukuttua. Synnytyksessä yskin aina ponnistusten välissä keuhkoni pellolle :( No sain tietty sairaalasta sit oman huoneen kun olin sen verran puolikuntonen.

Ida lukee kirjoja omassa huoneessaan, kaipa se sitten kertoo kun on nälkä... En mee häiritsemään ku kerrankin yksinään touhuaa.

Järjestin eilen valokuvat kansioon, lähes 200 kuvaa oli laittamatta. Ei tainnu kaikki ihan aikajärjestykseen mennä mut edes suurinpiirtein. Aika paljon jäi kuvia yli, nyt vielä vauvakirjaan täytyy laittaa muutamat ja loput sitten mummeille jakoon.

Huomenna tulee yks kaveri käymään, tuovat takaisin mm. pinnasängyn katosverhon ym. meidän tavaraa jotka on heillä ollu lainassa. Tosin meidän pinnasänky on osina varastossa mut onhan tässä vielä aikaa.

Miehen äiti eilen kysy et mitä luulen syntyykö vauva jouluksi, sanoin tietty et en tiedä mut itse asiassa olis kiva jos syntyis kun sit mun ei tarttis jouluaattona lähteä mihinkään. Käydään siis jouluaattona aina ens miehen vanhemmilla ja sit mun vanhemmilla, välimatkat kun on lyhyitä (vajaa 20km). Miehen äiti sit vaan totes et jos olen jo jouluna synnyttäny ja kotona vauvan kans niin hyvin voidaan jouluna sit kyläillä... siis joo, jos vauva on vaik 5pvä ni todellakin jaksan kuunnella kauheeta hälinää ja hössötystä...

Nyt nuhanenä tarvitsee seuraa, pitää mennä.

Petra, Ida ja vauva rv 31+4

Vierailija
6/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikana töistä. Yleensä en työpaikalta ehdi tai halua tänne kirjoitella mutta nyt en pysty keskittymään töihin ennenkuin saan mieheltäni puhelinsoiton. Ovat lääkärissä tytön kanssa, kuume nousi todella korkealle eilen illalla, oli korkealla yöllä (vaikka Panadolit olivatkin kehissä), samoin kuume pysyttelee edelleen korkealla nyt aamulla. Päiväkotiin kun soitin, sanoivat että siellä on nyt vesirokkoa liikkeellä. Kiva. Mies kyllä oli aamulla tyttöä tutkinut eikä ollut huomannut punaisia läikkiä tai näppyjä. Mutta ovat siis menossa lastenlääkärillemme nyt näyttämään tyttöä: onko sitten pitkittynyt nuha mennyt korviin vai mikä. Senpä näkee. Olen jaellut miehelle puhelimitse tarkkoja ohjeita :) vaikka kyllä mä täysin mieheen luotan.

Huono äiti-fiilikset sikäli, että minä vaan täällä töissä olen vaikka lapsonen kipeänä. Vaikka onhan tuo isäkin olemassa :) Toisaalta, miehellä nyt oli töissä sellainen suvantovaihe että pystyi ilman eri järjestelyjä jäämään kotiin, mulla taas on kaikenlaista (vaikka kaikki tietenkin vain järjestelykysymys). Jos nyt on vesirokkoa, jään sitten ensi viikoksi taas kotiin.

Muillekin sairastupalaisille paranemisia!!

Ynikselle kivaa työmatkaa ja mukavia aamupala-hetkiä.

SurffausG: kotona vauva-sivuilla. Nettiä tietenkin käytän pankkiasioihin, yms. asioiden hoitoon. Kaikenmaailman infojen hakuun mitä nyt milloinkin tarvitsee. Töissä lähinnä työasioita, tutkimuksia ja selvityksiä, lait ja asetukset, jne. Helpompi selailla netistä. Mutta noi työjutut eivät kai varsinaista surffailua ole ...

IsänpäiväG: voin kai sen täällä paljastaa kun tiedän että miestä ei kiinnosta näillä sivuilla surffailla :) Aion ostaa ison, muhkean, lämpimän kaulahuivin (tiedän jo millaisen) sekä " Maanalainen armeija iskee jälleen" -DVD. Toisaalta, saatankin päätyä erääseen kirjaan.

Mukavaa päivää kaikille, voikaa hyvin!

Alli

Vierailija
7/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsukaiset nousivat 6.05. Eli ens viikolla se on sitten 5.50 :/ grrrrrrr! Jos meillä saisi joskus nukkua edes siihen seiskaan asti, olisin onnellinen ja saanut nukkua pitkään. Mutta ei. Mihin saisi tehdä reklamaatiota huonosti nukkuvistalapsista, kun tilasin nimenomaan kiltit ja hyvin nukkuvat lapset? Löytyiskö joltain numeroa?

Oih, olen kateellinen Enkelille uusista sohvista!

Löydähän tie takaisin Ynis, sieltä Savon Mualta. Ne kun on kieroja nuo savolaiset ja vastuu jää kuulijalle.

Voi vitsi, mikä siivo! T sai käsiinsä rei' ittäjän ja se oli täynnä niitä reikähippusia. Arvatkaapa vaan, missä ne nyt on.... Siivoamaan siis!

Mimmu ja riiviöt x3

Vierailija
8/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ens vkolla siis noustaan jo 5.05 eikä 5.50. Sitä se tämä kiire ja yksikätisenä kirjoittaminen tietää...

Vierailija
9/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kuppi kuumaa juotu, 99 jäljellä. Nuha senkun jatkuu. Ei siitä sen enempää.

Enkeli, onneksi äitisi tuli apuun. Nyt itse lepäilet kun vielä voit! Ja onnea uudesta sohvalöydöstä!

Ynikselle mukavaa hotellielämää ;)

Mantelille lähetän paljon elämäniloa noiden parisuhdekiemuroiden tueksi. Toivottavasti asit selviäisivät pian, eli ole kivaa riidelläkään aina.

Noita parisuhdeasioita tulee itsekin aina välillä mietittyä, viimeksi eilen ajattelin suhdettamme ja liittoamme. Meillä riidat ovat (ainakin musta nyt jälkeenpäin tuntuu) johtuneet useimmiten mun omasta pahasta olosta, olen ollut stressaantunut, väsynyt tai molempia, ja sitten puran pahaa oloani mieheen. Mies taas on enempi sellainen tasaisen rauhallinen tyyppi. Nyt (kop kop, koputtaa puuta) meillä menee oikeastaan tosi hyvin, ollaan jotenkin läheisempiä kuin ennen. Mutta kyllä sitä silti aina noita tilastoja joskus miettii, jos kerran joka 3. pari lopulta eroaa, miten saatais pidettyä tää liitto sellaisena että me ei olla niiden jokakolmannen joukossa joskus. Kaveri- ja tuttavapiirissä ekat naimisiinmenneet ovat nyt eronneet, mutta suhde vasta ehkä 3/20... Nyt tällähetkellä ihan vilpittömästi uskon, että meidät on tehty toisillemme ja että me kestetään mitä tulemaan pitää (harjoiteltiin tätä hommaa jo 10 v ennen naimisiinmenoa, ja sinä aikana riideltiin NIIN paljon ettei kukaan uskokaan), mutta liian luottavainenkaan ei saa tietysti olla. Mitä vaanhaan voi sattua. Näin kotiäitinä elo on seesteistä, mutta kun mullakin joskus työt alkaa yhteentörmäyksiä tulee väistämättä vielä eteen. Ja mahdollisia kolmansia osapuolia, ihastumisia tai mitä vaan. No, mitä sitä liikaa tulevia murehtimaan, nyt on nyt ja pitää muistaa elää myös tätä hetkeä. Eilen hoidettiin parisuhdetta ja nyt ainakin on ihan rakastunut olo.... :)

En tiä miks toikin asia piti kirjoittaaa. Toi on vielä just niitä aiheita, joissa tulee helposti väärinymmärretyksi, kun lyhyesti sanoo mitä kielenpäällä on ja suurinosa ajatukista, ehkäpä jopa se ajatuksen ydin jää epähuomiossa sanomatta... äh. Taitaa räkä sekoittaa mun ajatukset.

Poika ei näköjään saa itse lusikoitua puuroa suuhunsa, menen syöttämään. Mun vauvaa.

äk

Vierailija
10/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alli:Joko olet kuullut lääkäri kuulumiset?Voi pientä :-( Parantava puhallus...puuuuuh...

Enkeli:Varmasti on hyvät sohvat :-)

Pojalla on tänään valokuvaus.Mentii tänää tarhalle puol10 et otetaa sisaruskuva..no aikataulut oli pahasti myöhässä ja ei voitu jäädä ootelemaan ku pojan ryhmä oli ULKONA!!!Typyllä ei ollu pihavaatteita.

Ja muutenki en tajuu miks ne oli ulkona ennen kuvaa??!!!!Poika aina juoksee ulkona ja hikoaa ja posket on ihan punaset.Ja tukka menee ihan pörröö!!!!Ärsyttää niin!!!!JA harmittaa se sisaruskuva ku on vikavuos pojal tarhassa..

Muskarii pitäs lähtee..On yöt niin unettomia et tuntuu et en jaksa oikein mitää..

Äk:Meitä meni kaveripiiristä samana vuonna 4paria naimisii,2 on eronnu jo aika päiviä sitten...Kyllä sitä vaan saa miettiä näitä parisuhdekuvioita,ei ole yksinkertasta.

Täytyy alkaa toimimaa lähdön etee..

jatu

Vierailija
11/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allin tytölle pikaista paranemista!! Kamalaa tuollainen kuume, ei ihme jos äiti ei saa töitä tehdyksi...

Jatulle, samaa mieltä, luulis että valokuvapäivänä olis lasten touhut aikataulutettu toisin. Ehkä ne tarhan tädit aattelee, että ulkoilun terve puna poskilla on kivan näköistä lapsilla... ?

Mä vein just poitsun mummolaan hoitoon, saan itse mennä peiton alle paranemaan. Mun PITI ehdottomasti viimeistään tänään hoitaa vessaan uudet valot ja laatat, että miehet pääsis hommissa eteenpäin, mutta onhan se päivä huomennakin.... ja ensi viikolla. Mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa....

Huominen Jyväskylän reissukin on pakko siirtää tän flunssan takia. pöh. Olin niin odottanut näkeväni kummipoikaa ja sen äitiä! Ja Tiiviitä ja pikku V:tä! Mutta koitetaan nähdä ens viikolla!

Silmiä kirvelee. menen nyt pois.

haliajatuksin,

äitikuu

Vierailija
12/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn taaperoissa ja synnytysasiaa palstalla. Vauvapalstalle en yleensä mene, kun siellä on aina liikaa mielenkiintoisia keskusteluja ja sitten en ehdi muuta tekemäänkään, kun joka keskusteluun lisätä omia mielipiteitäni. (Olen aika huono taustailija) Nyt sinne eksyin enkä ole pitoutumaan ehtinytkään kun siellä parisuhteesta on keskusteltu perinjuurin. Älyvapaan olen myös itseltäni kieltänyt. Joskus tulee raksapalstaa katsottua. Ellokset yms ja sähköpostit luen, siinäpä ne.

Lila75

Vierailija
13/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkumiehellä lastenlääkärin mukaan on selkeä atooppinen iho. Priceissä ei näkynyt mitään ja T@hdelle ei ruokarajoituksia. Nippu eri rasvareseptejä oli tullut mukaan.

Hyvä ettei allergiaa taustalta löytynyt. Hmm. Toisaalta jokin yksittäinen maitoallergia paranee muutamassa vuodessa, atooppinen iho on aina atooppinen iho.. :-/ Kummasta pahasta valitsisi jos valita saisi????? Empäs tiedä.

Vierailija
14/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen kappale T@hden kirjoittamaa. Toinen minun aivoituksia.

Vierailija
15/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro!

MääMää...Mistä Mää aloitan?

Unohdusta ei ole päässyt syntymään, alkuun isokokoinen kirjoitusblokki, sen jälkeen kahden viikon matalalento. Nyt yritän comebackia:)

Meille kuuluu hyvää, kaikessa yksinkertaisuudessaan. Olen saavuttanut jälleen tasapainon kotiäitiyden suhteen, tosin kun yhdistää yhteen opiskelun, kotiäitiyden, maatalouden, kiireisen miehen ja kaiken muun sälän, meinaa vuorokaudesta tunnit loppua. Motti on pyörityksen kestänyt ihmeen hyvin, vaikka välillä olen miettinyt, että pitäisikö alkaa ajatella jonkinmoista puolihoitoa. Mutta mummot on sitten sitäkin enemmän olleet työllistettyjä, iso kiitos heille. Nyt kuitenkin yritämme pian saada maatalouden talviteloille, niin elämä rauhoittuisi aikas paljon muutamaksi kuukaudeksi.

Motti voi kohtuullisen hyvin, tosin kolme viikkoa tuli tänään täyteen sitkeää flunssaa, yhtä sitkeää pippelinpään tulehdusta on myös katseltu jo tovi ja koko pakka hyöstyy ripulilla, joka ei meinaa mennä ohi ollenkaan....*huokaus* Mutta noin niinkuin muuten, lapsi parkani kun on niin tottunut olemaan kipeä:/

Kovasti olen ajatuksissani elänyt mukana tilanteessa kuin tilanteessa, lähettänyt voimia suuntaan ja toiseen.

Enkelille on peukut olleet jo pitkään pystyssä helpon vauvan suhteen. Sinä olet jaksanut vaikean raskauden hienosti, toivottavasti vauva syntyy pian, mutta ei niin pian, etteikö saisi antaumuksella siivota!:)

Äitikuulle ja Tomeralle myös tsemppia viimeisiin viikkoihin!

Saamuska, saanko muuttaa teille? Niin ihanalle kuulosti eilinen päivänne! Ihanaa lomaa:)

Kukkuulle erityisen iso ja lämpöinen hali. Talkoihin tulen, jos sopivasti olemme kulmilla.

T@hden Iikalle toivon iho-ongelmien poistumista. Milloinkahan oltaisiin yhtäaikaa terveitä, että pääsisimme käymään?

Lilalle voimia allergiataistoon ja äitisi tilanteeseen.

Mimmulle unta! On se jo kumma ettei teitä nämä lähetykset tavoita.

Tean miehelle pikaista paranemista ja Tealle sitä myötä omaa aikaa!

Mantelille parisuhteiluun myötätuulta. Olisiko teillä miehen kanssa mahdollisuus istua rauhassa alas, miettiä miksi olette pääntyneet tähän tilanteeseen, miltä se teistä tuntuu, mitä haluatte tehdä asialle.

Ramika, tyylisi kirjoittaa on hurmaava! Saat hyvin usein iloisen hymyn huulille:)

Ayappaa ajattelen usein, kovasti lämpimästi, voimaa lähettäen*****>

Nyt tuli kakkapylly, pakko lopettaa!

Palaan,

Aavis ja Motti

Vierailija
16/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavis, olipa kiva kuulla sinusta!

Toivottavasti T@hden pikkuiselle löytyisi sopiva rasva ja elo helpottaisi!

Tyttöni on paranemaan päin. Ei löytänyt lääkäri-täti korvatulehdusta ja keuhkotkin olivat puhtaat. Ei myöskään näppylää joten ei se vesirokkoakaan ollut . Tavallinen nuhakuume :). No, oli se kuume NIIN korkealla ja kauan vaikka sai lääkettäkin, että oli ihan hyvä silti käydä tarkistamassa tilanne. Loppuviikon on silti poissa päiväkodista että saa toipua kunnolla. Ei ole oikein ruoka maistunut tänään mutta kenellepä se nyt kipeänä. Onneksi on juonut. Mutta tuolla se alhaalla höpöttää ja touhuaa kirjojensa kanssa että varmaankin jo olo helpottaa. Kuumetta oli äsken kun mittasin enää 38,5.

Että näin. Illan jatkoja!

Alli

Vierailija
17/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alli, ei sitä tarvitse selitellä, jos vie kuumeisen lapsen lääkäriin! Eihän ilman tutkimusta voi tietää onko jotain vikana vai onko tavallinen nuhakuume.

Minä edelleen viihdyn, mutta aikataulujen ja kulkureittien selvittely tympii. Vielä kun löytää oikean bussin, niin pitäis osata jäädä pois oikealla pysäkillä:) Bussit täällä tuntuu kulkevan tyyliin tunnin välein! Tänään ajelin taksilla takas hotellille. Menomatka linja-autolla maksoi reilut 4 euroa ja paluumatka taksilla melkeen 30 euroa. Kääk:) Kyllä minä rahat takaisin saan, mutta oikeasti pitäis kulkea halvimmalla järkevällä kulkuneuvolla. Olihan toi taksi tosin järkevä, kun en tiennyt aikataulua ja vettä satoi kaatamalla!

Sain kaikki kolme kohdetta huutonetissä myytyä. Syöttötuolista sain huiman hinnan. Suorastaan nolottaa. Harmi Öttis, että meni teiltä sivu suun. Mulla on huijarifiilis, kun saan siitä melkeen sen verran kuin itse maksettiin siitä. Mutta ei kai se mun syy ole, jos ihmiset huutaa,vai pitäiskö laittaa maksimihinta:)

Enää reilu kk Treen pikkujouluihin:) Tuli mieleen, kun Aavis kirjotteli pitkästä aikaa:) Terkkuja sinne vaan! Toivottavasti Motti paranee vaivoistaan eikä joudu niin kovasti koko ajan kärsimään!

Nyt lakkasi ajatus kulkemasta...

T: Ynis

Vierailija
18/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla sinusta Aavis, vaikka kuulostat taas liian tutulta: Valmallakin monta viikkoa nuhaa ja korvien vuotoa.

Tänään kävin näyttämässä tytön vuotavaa korvaa (haisi pahalle), ja joku kumma tuhdus toisessa korvassa. Tyttö on muuten kuin aurinko, joten kovin on paikallinen tulehdus. Otettiin kuitenkin hevoskuuri (vasta 3. ab-kuuri tänä syksynä).

Lila, tiesitkö, että ex-maitoallergiselle voi hyvin tulla myöh. atooppinen iho. Inhorealismia, sori ;).

Ynis, mulla kestää aamulla hirveen kauan mennän töihin, vaikka työmatka on 1,5 km. Kävelen matkan, kun bussilla voittaa ehkä 5 min ja tulee samalla hyötyliikuntaa. Nyt kun mies on matkoilla ja mun täytyy viedä ja hakea lapset, ehdin olla töissä 7 h. Emme pääse aamulla, mitenkään lähtemään ajoissa ;)

Taidan mennä lepäämään.

Moimoi.

Vierailija
19/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla teistä, Aavis, vaikka olisi entistä hauskempaa kuulla että olisitte terveitä ja elämänne voimissa :)

Saamuskalle erityisterveiset, perheelle myös.

Voi elämä sitä Valman korvaa...

Sairaille terveentymistä ja kaikille iloa mieliin!

Vierailija
20/21 |
24.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on oli mulla jälkitarkastus ja kaikki kunnossa. Päädyin sitten ottamaan e-pillerit, samoja joita söin ennen Venlan odotusta.

Veetillä ollut tänään tosi tosi kiukku päivä. Saa ihme raivareita jos ei kaikki mee miten haluaa. Heittäytyy sitten lattialle ja alkaa huutamaan.

Huomenna pitäis mennä kahta auto katsomaan. Toivottavasti jompikumpi ois meille sopiva. Ja saatais edes jotain tosta meijän autosta vaihdossa.

Ynis juu aika korkeaksi hinta syöttiksestä kipusi. Ihan kovasti harmitaa kun en saanut sitä huudettua. Ei oltu kotona kun huuto umpeutui, olin laittanut sen automaattikorotuksen 60e asti.

Nyt meen miehen seuraksi sohvalle. Venluskakin on vielä hereillä. Veeti onneks jo nukahti.

Öttis, Veeti ja Venla