Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin mielestä mulla on lyhyt matka hänen luo ja hänellä pitkä matka mun luo

Vierailija
10.08.2022 |

Pakko avautua kun ärsyttää kaverin maailmankuva. Mulla on jo pitkään ollut tapana käydä säännöllisesti kaverin luona viettämässä aikaa. Ennen ajoin sinne tunnin per suunta, mutta minusta se kannatti ettei tarvinnut koko aikaa olla kotona. Lisäksi mulla silloin yksiö ja hänellä omakotitalo.

Nyt olen muuttanut toiselle paikkakunnalle ja täältä ajaa 35-40 minuuttia tuon välin. Ehdotan aina silloin tällöin että nähtäisiin puolessa välissä jossain kahvipaikassa. Kun mun mielestä suurin itseisarvo on kasvokkain tapahtuva kommunikaatio. Hän sanoo ihan suoraan ettei ole mitään mieltä lähteä ajelemaan - edes tuota 15-20 min matkaa.

Kaverilla on nyt lisäksi sähköauto ettei voi vedota siihenkään miten kuluu bensaa. Ja jättäytyi pois töistäkin, eli ei voi vedota siihenkään kuinka ajamiseen kuluu valtavasti arvokasta vapaa-aikaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran piti tavata kaverin kanssa vaihtaaksemme jotain tavaraa yhteisen matkan jäljiltä, ja ehdotin että tavataan puolivälissä, vaikka yhdellä huoltoasemalla (asutaan pääkaupunkiseudulla, mutta eri puolilla). Hän vastasi, ettei tuo ole puolivälissä vaan nähdään mielummin ostoskeskuksessa, joka on lähempänä hänen kotiaan (uusi sijainti oli selvästi lähempänä häntä kuin minua).

Toinenkin paikka oli minulle ok, enkä jäänyt jankkaamaan, mutta jäi mieleen tuo kumma perustelu näin vuosien päästäkin. Ymmärtäisin, jos hän olisi sanonut, että huoltoasema on vähän tylsä ja sopisiko tuo mukavampi ravintola siinä kauppakeskuksen lähellä, mutta tuo ajomatkoista väittely oli outoa.

Vierailija
2/3 |
10.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ketutuksen. Haluaisin kysyä sinulta että miksi sovit tapaamisia tuollaisen paskepökäleen kanssa? Olet ansainnut parempia kavereita tai ainakin parempaa vapaa-ajan viettoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ketutuksen. Haluaisin kysyä sinulta että miksi sovit tapaamisia tuollaisen paskepökäleen kanssa? Olet ansainnut parempia kavereita tai ainakin parempaa vapaa-ajan viettoa.

Hän on kuitenkin vuosikaudet ollut minulle yksi ainoita kavereita joiden kanssa yhdessäolo on lähes aina puhtaan kiireetöntä. Tuollaisen ystävän olemassaolon terveydelliset hyödyt ovat kiistattoman suuret. Toinen valtava plussa tulee siitä ettei hänellä ole mitään coolimpia kavereita jotka nostavat hänen mielestään omaa statustaan. Hän kohtelee kaikkia kavereita samanarvoisesti ja on minun suuntaan aktiivinen - ainoa ongelma nyt vain tuo hiton kulkeminen joka on minulle vähän taloudellinenkin asia. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi