Kerro tilanteesta/tilanteista, joissa sinua ollaan kohdeltu erityisen hyvin?
Minulla se on liittynyt usein siihen, että olen ollut pukeutunut erityisen siististi (esim. ollut menossa teatteriin).
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Olin viime syksynä menossa optikolle. Oli tihkusateinen päivä ja sisällä pistin maskin naamalle. Rillit menivät pahemman kerran huuruun.
Myyjä tarjoutui heti pesemään lasit ja samalla kiristi löysää sankaa, en ehtinyt edes pyytää.
Tällaisella pienellä huomioimisella sai minulle hyvän mielen ja erinomaisen palvelukokemuksen!
Hauskaa, että muistelet sitä vieläkin, mutta minusta kuulostaa ihan tavalliselta optikon palvelulta.
Mua luultiin vahingossa Poldark-näyttelijä Eleanor Tomlinsoniksi, kun olin työmatkalla Briteissä. Eli omana itsenäni tuskin olisin saanut suorastaan häkellyttävää vip-kohtelua:D
Olin viime syksynä menossa optikolle. Oli tihkusateinen päivä ja sisällä pistin maskin naamalle. Rillit menivät pahemman kerran huuruun.
Myyjä tarjoutui heti pesemään lasit ja samalla kiristi löysää sankaa, en ehtinyt edes pyytää.
Tällaisella pienellä huomioimisella sai minulle hyvän mielen ja erinomaisen palvelukokemuksen!