Teollisuusliiton Riku Aalto torjuu veronkevennykset ja vaatii maksusiirtoja palkansaajilta työnantajalle
Lisää kustannuksia työantajille ja samalla huononnetaan kannattavuutta --> vähennetään työpaikkoja.
Näin se menee vasemmiston talousosaaminen. Voisivat miettiä vähän toisella lailla jos joutuisivat joskus jonkun palkan maksamaan.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ay-pomot voisivat joskus kokeilla yritysmaailmaa eikä vain kuitata rahaa toisilta
Ay-liikehän on itsessään bisnestä. Liitot tekevät mm. massiivista sijoitustoimintaa.
Riku Aalto panikoi, kun oma laituri on vielä rakentamatta. Taitaa Rikun sijotukset olla jäljessä muita ja muilla laiturit on jo rakennettu. Ay-liikehän elää bisneksistä. Antais joskus sitä hyvää ihan perusduunarillekkin.
Minä erosin liitosta jo vuosia sitten, hyvin olen pärjännyt ja liitosta erosin koska liittoon kuuluminen on liian kallista enkä minä siitä hyödy millään tavalla.
Maksoin ennen 50e/kk liitolle ja nyt maksoin 120e/vuosi työttömyyskassaan kuulumisesta.
Liityn liittoon takaisin jos liiton jäsenmaksu olisi alle 120e/vuosi.
Teollisuusliiton kannattaisi tyytyä siihen korotukseen (muistaakseni 1,8%), jolla kunta-alalla palkat ei nouse enempää. Voivat vaatia sitten hyvitykseksi muita parannuksia kuten lauantait pois lomapäivistä ja sairaan lapsen hoitaminen kotona palkallisena pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Teollisuusliiton kannattaisi tyytyä siihen korotukseen (muistaakseni 1,8%), jolla kunta-alalla palkat ei nouse enempää. Voivat vaatia sitten hyvitykseksi muita parannuksia kuten lauantait pois lomapäivistä ja sairaan lapsen hoitaminen kotona palkallisena pidempään.
Teollisuusliiton pitäisi vaatia suurempi korotus kuin mitä kunta-alan korotus on koska kunta-alan palkat maksetaan verorahoista.
Ay-pomot voisivat joskus kokeilla yritysmaailmaa eikä vain kuitata rahaa toisilta