Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen lapsi on tarpeeksi vanha huolehtimaan 5-vuotiaasta?

Vierailija
09.08.2022 |

Toisesta ketjusta tuli mieleen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellanen n. 2,5 - 3v.

Vierailija
2/8 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkän ajan? Kaksi saman ikäistä pärjää kyllä vaikka ulkona yksin leikkimässä kun käy välillä tarkistaa mitä tekevät...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä 15v on huolehtinut 5-vuotiaasta esim illan tai päivän, ei yötä kuitenkaan. Mutta riippuu paljon millainen 5v ja millainen se nuori on.

Vierailija
4/8 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

16.

Senikäisenä pääsee MLL:n lastenhoitokurssille. Toki pitää myös maksaa lastenhoidosta.

Vierailija
5/8 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaistäti huolehti seitsemänvuotiaana työkseen yksivuotiaasta . Puhutaan 20- luvusta.

Vierailija
6/8 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastuuntuntoinen 14-15 v voi mielestäni huolehtia 5 vuotiaasta. Ei nyt päivätolkulla, mutta esim vanhempien työpäivän.

Vierailija
7/8 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä meillä 6 ja 5vuotiaat käy jo itse kilometrin päässä lammella kalassa

Vierailija
8/8 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 14-vuotiaana  hoitamassa 5- ja 6-vuotiaita lapsia kesätyönä . Heidän vanhemmistaan toisella oli perus 8-16 työpäivä . Tein heille  ruuat ja keksin jotain tekemistä, etteivät tuijota telkkaria koko päivää. Yhden viikon ajaksi myös heidän serkkunsa tulivat heille, jolloin "hoidokkeja" oli 4, mutta nämä kaksi olivat jo ehkä 9 ja 10

Yhdeksän vuotiaana olin kerran kahden kuusivuotiaan kanssa kaupungilla ( menimme bussilla 13 kilomterin bussimatkan. En tajua miten vanhempamme antoivat ( ja ihan normaalit huolehtivat vanhemmat meillä oli)

Tämä kasarilla ja ysärillä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän