Minea ja ?Sofia Katariina?
Isosisko siis Minea Anna-Liisa. Siskolle olemme miettineet nimeä Sofia Katariina. Onko liian " vääränlainen" tai huono Minean siskolle? Sopiiko nämä yhtään yhteen? Entäs Sofia Katariina muuten nimenä?
Olisi kiva saada ihan " sensuroimatonta" kommenttia =) Ettei tule sitten myöhemmin katuma päälle. Jos tuo ei ole hyvä niin saa ehdottaa uusia...
Toinen vaihtoehto olisi Mirella.. mitä mieltä siitä? Entäs toinen nimi???
Aika avuton olen noissa nimi asioissa :/ -Telho_Welho-
Kommentit (6)
ja Sofia Katariina tosiaan ajaton,kaunis yhdistelmä.
Minean siskolle minusta Mirella on aika samankuuloinen...?
Muita mitkä voisivat Minean siskolle sopia olis minusta esim
Emilia
Melia/Melian
Melissa
Meea
Lydia
Milka
Monika
Natalia
Neelia
Sofia Katariina on kaunis yhdistelmä ja minusta paljon parempi mitä Mirella ;o)!!
Myös Lumia tai Lilia ois kiva Minean siskolle :o)!!
Sofia Katariina on hyvä yhdistelmä, jossa ei mielestäni ole mitään viilattavaa. Sofia sopii aivan hyvin Minean siskolle.
Mitäs mieltä olisitte siis siitä (Lilia) nimestä?
eikä Lilia olisi edes yhtä yleinen kuin Sofia.
muita vaihtoehtoja voisia olla: Nellia, Silvia, Lumia ja Sonia.
myös Minea ja Mirella (tai Minea ja Miranda) kuulostaa minun korvani kivalta.
mutta kyllä Lilia Katariina (tai Lilia Ellinoora ??) saa minun ääneni.
Kun olen hieman hämilläni siitä, pitikö siihen vielä kolmatta etunimeä pohtia, ajattelin tällaisia:
Minea Anna-Liisa ja Sofia Milla-Katariina
Minea Anna-Liisa ja Sofia Milla-Riina/Milja-Riina?
Nimenä Sofia Katariina on kaunis ja ajaton. Tosin tässä ajassa Sofia on TODELLA suosittu, joten kaimoja varmasti tulette tapaamaan aina ja kaikkialla. No riittääpähän puhuttavaa. ;)
Mirellakin saattaisi sopia Minean siskolle. Paljon on samaa ja kylläpä tulee mieleen, että onko liikaakin? > MInEA - MIrEllA... No, makuasia. Itse en ehkä ihan näin saman kaavan nimeä laittaisi; mutta minä olenkin minä ja sinä sinä. ;)
Vielä oma ehdotus: Nerina, Nerea, Nereida (Oho! Tulikin kolme!)
Taas on yhdistävää äänteissä ja rytmissä. Silti niissä on oma, yksilöllinen sointinsa. Myöskään näitä -kuten ei Mineaakaan- kalenterista löydy.
Minea Anna-Liisa ja Nereida Meea-Sofia
Minea Anna-Liisa ja Nerina Serafiina
Minea Anna-Liisa ja Nerea Katariina
-Miltä ehdotukset kuulostavat?