Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YTHS oli ottanut ajanvarauslipukkeeni pois?!

Vierailija
07.08.2022 |

Kävin lääkärissä kesällä ja koska lääkäri keskittyi ihan epäolennaisiin asioihin, minkä vuoksi ei saatu hoidettua kaikkia niitä asioita mitä piti. Hän laittoi minulle lipukkeen, jolla saa tunnin ajan lääkärille ja joka on vuoden voimassa (terveystalossa). En varannut aikaa heti, ja nyt kun menin katsomaan omaa sivua YTHS:ssä niin lipuke oli hävinnyt?! Tilalla oli lipuke lääkäriin, millä sai kymmenen minuutin puhelinajan?! Kymmenen minuutin puhelinajasta ei ole yhtään mitään hyötyä niissä asioissa joita minulla on. Luulin, että se, että lipuke on siellä voimassa vuoden tarkoittaa sitä, että se kanssa on käytettävissä siellä vuoden ajan! Oikeasti itkettää tämä Suomen "ilmainen ja hyvä" terveydenhuolto. Nyt pitää sitten tätä lähteä setvimään ja selittää uudelle lääkärille, koska se joka sen lipukkeen minulle "määräsi" ei tietenkään ole siellä enää.
Olen tottunut tähän järjestelmään ja äänitin toki keskustelun lääkärissä tuolloin, joten pystyn sen todistamaan että minulle on luvattu kunnon aika. Olisi kannattanut toki hoitaa se asia heti ja luottaa siihen että ne eivät pidä lupauksiaan kuitenkaan.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuuntelin sen keskustelun ja olin tosiaan saanut tiketin, ei se ollutkaan Terveystalo vaan pihlajalinna. Huomenna sitten soittelemaan ja kysymään asiasta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla