Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa meikkivoiteen kestämään kasvoilla hyvänä koko päivän? Se joko häviää, haihtuu tai rasvoittuu

Vierailija
07.08.2022 |

Mikä meikkivoide kestäisi hyvänä koko päivän, ärsyttää juhlissa kun alkuun on tunti pari ihan ok näköinen mutta sitten vaan tapahtuu aina se rähjääntyminen, naama rasvoittuu klöntiksi ja meikkivoide jotenkin katoaa kasvoilta. Mihin hittoon se häviää? Smashboxin primeri ei auta,se on huonoa. Auttaako sellainen kiinnityssuihke? Onko joku esim. Joe blascon meikkivoide kestävämpi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti sinulla on rasvainen iho. Luovu raskaasta meikkivoiteesta ja vaihda kevyempään. Kokeile blotting paperia, sillä voi taputella ihoa kun alkaa tuntua että rasva tunkee läpi. Kokeile puuterimaista meikkiä.

Vierailija
2/9 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Bare Escentualsin primeria: https://www.stockmann.com/bareminerals-prime-time-original-foundation-p…

IT Cosmeticsin meikkivoide on tosi hyvä, jos löytyy vaan sopiva sävy. Puuterilla voi kiinnittää meikin. Pysyy hyvänä n. 6-8h. Sitten pitää korjata. Rasvoittuvalle iholle mikään ei pysy hyvänä aamusta iltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumenen CC-voide pitää pintansa. Suosittelen.

Vierailija
4/9 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvoittuvan iho kasvovoide primerin alle.

Vierailija
5/9 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mineraalimeikkipohja on tähän mennessä pysynyt paikoillaan parhaiten, sitä ennen käytin Joe Blascoa, eikä sekään ollut huono. Primeria voi tosiaan laittaa alle, jos koko illan saisi olla siisti meikki.

Vierailija
6/9 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ehdoton luottomeikkivoiteeni on Estee Lauder Double Wear, kallis mutta todellakin hintansa arvoinen. Minulla on varsin rasvainen iho, mutta tuo meikkivoide oikeasti pysyy aivan upean näköisenä vaikka 12 tuntia, ei ala haihtua/liukua pois kasvoilta, paakkuuntua, kerääntyä juonteisiin jne. 

Vierailija
7/9 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostutetulla meikkisienellä painellaan irtopuuteria kevyesti iholle ennen meikkivoiteen levittämistä. Se auttaa meikkivoiteen pysymistä paikallaan.

Vierailija
8/9 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostutetulla meikkisienellä painellaan irtopuuteria kevyesti iholle ennen meikkivoiteen levittämistä. Se auttaa meikkivoiteen pysymistä paikallaan.

No ei auta.

Vierailija
9/9 |
07.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ehdoton luottomeikkivoiteeni on Estee Lauder Double Wear, kallis mutta todellakin hintansa arvoinen. Minulla on varsin rasvainen iho, mutta tuo meikkivoide oikeasti pysyy aivan upean näköisenä vaikka 12 tuntia, ei ala haihtua/liukua pois kasvoilta, paakkuuntua, kerääntyä juonteisiin jne. 

Tämä. Double Wear on yksi parhaita, kestää ja kestää ja kiinnityssuihke takaa loput.

Harmittaa vaan, kun lopettivat Double Wear Nuden, se oli mun suosikki hieman kevyempänä. Oli loistovoide.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä